نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷

نمایش مبارزات هیجان‌انگیز در ویدیو جدید Marvels Guardians of the Galaxy

هرچه که به‌تاریخ انتشار بازی Guardians of The Galaxy نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی و به‌لطف ارسال نسخه‌هایی به‌خصوص از بازی برای منتقدان، پیش‌نمایش‌ها و فوتیج‌هایی مختلف و جذاب از این بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. طی ویدیویی که در ادامه تماشا می‌کنیم، ۱۰ دقیقه از نحوه‌ی کارکرد سیستم‌های مختلف گیم‌پلی این بازی و ویژگی‌های متنوع آن به‌تصویر کشیده می‌شوند. پیش‌تر از این بازی به‌عنوان اثری یاد می‌شد که در زمینه‌هایی مثل گیم‌پلی، کم‌وبیش همچون بازی Marvel's Avengers عمل کند؛ ویدیو جدید از گیم‌پلی بازی «نگهبانان کهکشان» اما انصافا خبر از اثری واقعا سرگرم‌کننده، چشم‌نواز و جذاب می‌دهد.

گیمر در این بازی کنترل پیتر کوئیل (استار لرد) را در دست می‌گیرد و با استفاده از حمله‌های دور با اسلحه‌ی دورزن پیتر و حمله‌های نزدیک با حرکات رزمی، دشمنان را از پیش‌رو برخواهد داشت. بازیکنان در این اثر و از طریق ارسال فرمان‌های مختلف، می‌توانند از ویژگی سایر هم‌تیمی‌های کوئیل مثل گروت و بیشتر، استفاده کنند. تنوع بالای نحوه‌ی مبارزه با دشمنان کنار کمبوهای جذاب و چشم‌نواز، از مواردی هستند که تماشای این ویدیو را جذاب کرده‌اند.

بازی Guardians of The Galaxy در تاریخ ۲۶ اکتبر (۵ آبان) راهی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی اسیتشن 5 و پی سی خواهد شد. دارندگان نینتندو سوییچ هم می‌توانند این اثر را از طریق پلتفرم کلاود کنسول خود،‌ تجربه کنند. در ادامه توجه شما را به‌ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای گیم‌پلی این اثر، جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده