// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۲

احتمال رونمایی از یک کنترلر جدید برای نینتندو سوییچ تا چند روز دیگر

نینتندو محصول جدیدی را در کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا ثبت کرده است که احتمالا یک کنترلر بازی جدید برای نینتندو سوییچ است و پس‌فردا از آن رونمایی می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نینتندو محصولی را در کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا ثبت کرده است که برای توضیح آن صرفا از عبارت «کنترلر بازی» استفاده شده است. این اقدام نینتندو حالا رسانه‌ای شده و وب‌سایت VGC برای اولین‌بار آن را گزارش داده است. البته صفحه‌ی این محصول در وب‌سایت این کمیسیون در حال حاضر قابل مشاهده نیست. همین موضوع این احتمال را مطرح کرده که نینتندو به‌زودی قصد دارد از کنترلر جدیدی برای کنسول سوییچ رونمایی کند.

نکته‌ی جالب این‌جا است که نینتندو با کمیسیون ارتباطات فدرال توافق کرده است تمام اطلاعات و تصاویر مربوط‌به این محصول را به‌مدت کوتاهی محرمانه نگه داشته شود. این توافق محرمانگی کوتاه‌مدت البته پس‌فردا جمعه ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) به پایان می‌رسد و این یعنی ممکن است در روز جمعه شاهد معرفی این کنترلر جدید (یا جوی‌کان‌های جدید) و مثلا در یک رویداد نینتندو دایرکت دیگر باشیم. نینتندو قرار است ساعت ۰۱:۳۰ بامداد جمعه به وقت ایران نینتندو دایرکت جدیدی برگزار کند که ممکن است این کنترلر در این رویداد رسما معرفی شود.

از طرفی شایعاتی از چند منبع مختلف مطرح شده که نینتندو قرار است بازی‌های کنسول Game Boy را به آرشیو سرویس نینتندو سوییچ آنلاین اضافه کند و شاید کنترلر جدید آن‌ها به‌طور خاص برای تجربه‌ی بازی‌های گیم بوی روی سوییچ طراحی شده باشد. دلیل مطرح شدن چنین احتمالی این است که نینتندو زمانی‌که بازی‌های NES و SNES را به نینتندو سوییچ آنلاین اضافه کرد، دست به معرفی جوی‌کان‌های جدیدی زد که شبیه کنترلر NES طراحی شده بودند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی معرفی احتمالی کنترلر جدید برای نینتندو سوییچ چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده