// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲

Far Cry 6 روی کنسول های جدید ری تریسینگ نخواهد داشت

رئیس برنامه‌نویسی بازی Far Cry 6 به‌تازگی اعلام کرد که نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بازی Far Cry 6 دارای قابلیت رهگیری پرتو نیستند.

استفانی برنهام، رئیس برنامه‌نویسی بازی Far Cry 6، در مصاحبه‌ای با Wccftech بیان کرد که قابلیت ری تریسینگ در بازی Far Cry 6 فقط مختص پی سی است زیرا هدف یوبیسافت روی کنسول‌ها استفاده از قابلیت‌های سخت‌افزاری جدید، بهینه‌سازی رزولوشن 4K و دستیابی به نرخ ۶۰ فریم در ثانیه بوده است. اگرچه او تایید کرد که همه‌ی ویژگی‌های جدید بازی مانند سیستم آب و هوای پویا، روی همه‌ی پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌شود. 

علاوه‌بر این‌، او همچنین بیان کرد که هیچ کدام از کنسول‌ها ویژگی AMD FidelityFX Super Resolution که قبلاً روی پلی استیشن ۵ پیاده‌سازی شده بود را در بازی Far Cry 6 دریافت نمی‌کنند، زیرا یوبیسافت با AMD همکاری کرده است تا این ویژگی را فقط مخصوص رایانه‌ها توسعه دهد.

در همین مصاحبه، یوبیسافت SSD‌های نسل بعدی را مورد ستایش قرار داد و اظهار داشت که حافظه‌های جدید یکی از چندین ویژگی‌های جدید کنسول‌های نسل نهم هستند که به دستیابی به سطح جدیدی از کیفیت در بازی‌ها کمک می‌کنند. یوبیسافت همچنین اظهار داشت که این قابلیت‌ها باید جز ویژگی نسل بعد کنسول‌ها باشند.

برنهام در این‌باره می‌گوید: SSD‌ها احتمالاً مهمترین تفاوت بین دو نسل کنسول هستند. بارگیری بسیار سریع بازی‌ها بسیار فوق‌العاده است و همچنین الگوی متفاوتی را در مقایسه با HDD‌های کنسول قدیمی به ما می‌دهد.

این بازی قرار است در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، PS4، ایکس باکس وان، پی سی و استیدیا منتشر شود. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدیدی از بازی Far Cry 6 با محوریت شخصیت منفی آن یعنی اسپوزیتا را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده