// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۵

وجود بیشتر از ۱۲۰ آهنگ در بازی FIFA 22

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که فیفا 22 با بزرگ‌ترین آلبوم موسیقی متن میان تمامی قسمت‌های مختلف سری با Fifa تا به امروز عرضه می‌شود.

بیشتر از ۶ ساعت موسیقی در بازی FIFA 22 وجود دارد. زیرا شرکت EA با قرار دادن ۱۲۲ آهنگ در آلبوم موسیقی متن فیفا 22 می‌خواهد آن را از این نظر جلوتر از تمام قسمت‌های قبلی این مجموعه‌ی فوتبالی قرار بدهد. آهنگ‌های حاضر در این آلبوم تولیدشده در ۲۷ کشور متفاوت هستند و ۵۲ مورد از آن‌ها هرگز قبلا در سری بازی Fifa قرار نگرفته بودند. آثار گروه راک Glass Animals، آهنگ‌هایی از Polo & Pan، چند آهنگ Bakar و آثاری از گروه CHVRCHES با خوانندگی لارن میبری بخشی از این آلبوم بزرگ را تشکیل می‌دهند.

سازندگان می‌گویند که آهنگ‌های برخی از استعدادهای جدید کشف‌شده در دنیای موسیقی هم در این آلبوم قرار دارند. راستی ۷۰ آهنگ از این ۱۲۲ آهنگ، مخصوص بخش VOLTA (فوتبال خیابانی) هستند و حس‌وحال خاص خود را دارند؛ تا هر زمان که گیمر کار خاصی در آن بخش از بازی انجام می‌دهد، موسیقی اوج بگیرد و با انرژی او همراه شود.

بازی FIFA 22 در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ (نسخه‌ی Legacy با قیمت ۳۹.۹۹ دلار و موارد کمتر نسبت به نسخه‌های دیگر) عرضه می‌شود. نسخه‌های PC و کنسول‌های نسل ۸ با قیمت ۵۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسند. اما نسخه‌های کنسول‌های نسل ۹ سونی و مایکروسافت ۶۹.۹۹ دلار قیمت دارند. شرکت EA متاسفانه چندین و چند هفته‌ی قبل اعلام کرد که حتی نسخه PC بازی فیفا 22 شامل برخی از ویژگی‌های جدید حاضر در نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و کنسول PS5 نخواهد شد.

براساس قانون شرکت EA اگر می‌خواهید همزمان به نسخه‌های نسل ۸ و نسل ۹ (ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان یا پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5) بازی Fifa 22 دسترسی داشته باشید، باید نسخه‌ی ۹۹.۹۹ دلاری آن یعنی Ultimate Edition را خریداری کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده