// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۵

نمایش قابلیت های اپراتور Doc در تریلر جدید Rainbow Six Extraction

یوبیسافت با انتشار تریلری جدید از Rainbow Six Extraction به معرفی Doc پرداخته است که با استفاده از تفنگ دقیق خود، حتی از فاصله‌ی خیلی دور نیز می‌تواند جان هم‌تیمی‌هایش را نجات دهد.

یوبیسافت در چندوقت اخیر سری تریلرهایی از Rainbow Six Extraction منتشر کرده و می‌کند که در هرکدام از آن‌ها می‌توانیم نگاهی گذرا به قابلیت‌ها و توانایی‌های اپراتورهای مختلف این بازی داشته باشیم. در جدیدترین قسمت این سری تریلرها نیز به اپراتور Doc یا همان دکتر پرداخته شده است. داک با استفاده از ابزاری به نام Stim Pistol که شبیه به یک سلاح کمری است، می‌تواند میزان سلامتی هم‌تیمی‌های خود را افزایش دهد. همچنین از استیم پیستول می‌توان برای سرپا کردن یارانی استفاده کرد که اصطلاحا داون شده‌اند.

داک اپراتوری است که شاید مانند فینکا دارای توانایی‌های متنوع و گسترده‌ای نباشد؛ ولی به خاطر داشتن همین استیم پیستول و قابلیت احیا کردن، برای خیلی‌ از بازیکنان گزینه‌ی ایده‌آلی است. ضمنا به‌نظر می‌رسد که در تریلر معرفی او به همه‌ی توانایی‌هایش پرداخته نشده است؛ چراکه داک برای مثال در Rainbow Six Siege با استیم پیستول خود می‌توانست حداکثر میزان جان دیگر اپراتورها (Max Health) را افزایش دهد. درواقع حتی اگر جان اپراتوری کاملا پر بود، داک قادر بود میزان مشخصی از جان را به‌صورت اضافه بر سازمان به آن اپراتور تزریق کند.

همچنین نکته‌ی دیگر استیم پیستولِ داک در Rainbow Six Extraction این است که دقت شلیک آن با افزایش فاصله کاهش پیدا نمی‌کند و این به این معنی است که بازیکنانی که داک را در بازی انتخاب می‌کنند، می‌توانند از دورترین فاصله‌ی امن به یاران خود شلیک کرده و آن‌ها را نجات دهند. شما می‌توانید تریلر معرفی Doc را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Rainbow Six Extraction در ماه ژانویه (دی-بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استادیا و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Doc در Rainbow Six Extraction چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده