نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۸

آیتم ها و سلاح های مختلف در آپدیت جدید Valheim

به‌روزرسانی جدید بازی Valheim با نام Hearth and Home به‌تازگی منتشر شده است که شامل محتویات مختلف می‌شود.

به‌روزسانی جدید و موردانتظار بازی Valheim با نام Hearth and Home سرانجام برای پی سی عرضه شده است. این به‌روزرسانی مواردی مختلف از قبیل قطعات مختلف، دستور پخت‌های جدید و مکانیک‌های مربوط‌به غذا را به بازی اضافه کرده و تغییراتی در مبارزات نیز به وجود آورده است. به‌روزسانی مذکور همچنین به درخواست طرفداران پاسخ داده و قابلیت کشتِ گیاه را به بازی اضافه کرده است.

دیگر مکانیک جدیدی که به‌لطف به‌روزرسانی Hearth and Home و درخواست‌های هواداران به بازی Valheim اضافه شده است، سازوکاری برای حذف آیتم‌های ناخواسته است. به‌لطف نصب این به‌روزسانی همچنین قابلیت به اشتراک‌گذاری اطلاعات نقشه با سایر وایکینگ‌ها به بازی اضافه می‌شود. بازیکنان بازی Valheim با دریافت به‌روزرسانی Hearth and Home می‌‌تواند برای حیوانات خود نیز نام انتخاب کنند. همچنین در توضیحات به‌روزرسانی حاضر به چیزی تیره و تار و اسرارآمیز که بین گیاهان پخش شده، اشاره شده است.

از آیتم‌های جدید به‌روزرسانی Hearth and Home می‌توان به چاقوی قصابی، سنگ آذرخش، تبر کریستالی، چاقوی نقره‌، سپر پوشیدنی استخوانی و سپر دستیِ آهنی اشاره کرد. همچنین پس از نصب به‌روزرسانی حاضر از اجاق فر برای پختن پای و نان استفاده خواهد شد، در عین حال البته برای پخت برخی از گوشت‌ها حتما باید از روش پخت و پز آهنی استفاده کرد. 

بازی Valheim در اوایل سال جاری میلادی برای پی‌سی عرضه شد. یکی از مهم‌ترین نکات این بازی به تیم سازنده‌ی آن مربوط می‌شود، درواقع Valheim با تیمی پنج نفره ساخته شده است. این بازی پس از عرضه به موفقیت‌های مختلف و قابل‌توجه‌ای دست پیدا کرد. برای نمونه بازی Valheim تا اسفند سال گذشته بیش از ۳ میلیون نسخه فروخت، این میزان از فروش باتوجه‌به تیم سازنده‌ی بازی، عملکردی بسیار موفقیت آمیز محسوب می‌شود. به‌دنبال موفقیت‌های روزافزون بازی، سازندگان آن پس از مدتی کوتاه تصمیم به استخدام نیروهای جدید و گسترش تیم تولید گرفتند.

تریلر جدید بازی Valheim را در زیر تماشا کنید. 

دانلود از آپارات

شما کاربران زومجی درباره بازی Valheim چه نظری دارید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده