// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۳

اعتراض کاربران به عملکرد نسخه پی سی بازی Deathloop

کاربران پی سی گزارش کرده‌اند که Deathloop دارای مشکلاتی نظیر تأخیر و پرش در نمایش تصویر و افت نرخ فریم است. البته آرکین اعلام کرده است در حال بررسی و حل مشکلات است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تعدادی از بازیکنان Deathloop روی کامپیوتر با انتشار پست‌هایی در ردیت، استیم و ریست‌ارا گزارش داده‌اند که در تجربه‌ی این بازی دچار مشکل شده‌اند. اکثر این کاربران از مشکلاتی مانند تأخیر و پرش در نمایش تصویر و نرخ فریم ناپایدار شکایت می‌کنند. همچنین به‌نظر می‌رسد آن دسته از دارندگان Deathloop روی پی سی که از موس و کیبورد برای تجربه‌ی بازی استفاده می‌کنند، مشکلاتی را در زمینه‌ی تأخیر در اجرای فرمان‌های موس تجربه کرده‌اند. این موضوع مخصوصا در صحنه‌های شلوغ بازی بیشتر خود را نشان می‌دهد.

از طرفی برخی بازیکنان گزارش کرده‌اند که وقتی در منوهای Deathloop هستند، تصویر ناگهان برایشان فریز می‌شود و دیگر نمی‌توانند هیچ کاری در بازی انجام دهند. این در حالی است که تعداد دیگری از کاربران می‌گویند در زمینه لود بازی مشکل دارند.

البته به‌نظر می‌رسد که بتسدا و استودیوی آرکین از مشکلات نسخه‌ی پی سی Deathloop خبر دارند؛ چراکه یکی از مدیران روابط‌ عمومی دث‌لوپ وارد بحثی که بین کاربران در صفحه‌ی رسمی ردیت بازی در جریان بود، شد و اعلام کرد تیم سازنده از برخی این مشکلات آگاه است و در حال حاضر به‌دنبال راهی برای رفع آن‌ها می‌گردد.

Deathloop دو روز پیش برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و پی سی منتشر شد. این بازی که در سبک اکشن-ماجراجویی و شوتر اول‌شخص ساخته شده است، توانست نمرات بسیار خوبی از منتقدین دریافت کند و در حال حاضر جمع نمرات آن در متاکریتیک ۸۸ است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Deathloop و مشکلات نسخه‌ی پی سی آن چیست؟ اگر شما نیز روی کامپیوتر خود با چنین مشکلاتی روبه‌رو شده‌اید، آن‌ها را با ما و دیگر کاربران نیز به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده