نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۳

شروع کار سرویس Rocksmith یوبیسافت به تاخیر افتاد

به‌تازگی استودیوی یوبیسافت اعلام کرد که به‌دلیل ارایه یک سرویس آموزشی بی‌نقص گیتار و توجه به بازخوردهای کاربران، تاریخ شروع فعالیت سرویس Rocksmith به تأخیر افتاد.

چندی پیش بود که نسخه بتای محدود سرویس جدید استودیوی یوبیسافت تحت عنوان Rocksmith برای کاربران پلتفرم پی سی در دسترس قرار گرفت؛ سرویسی که قرار بود تابستان پیش‌رو به‌صورت رسمی و عمومی فعالیت خود را شروع کند. ساعاتی پیش استودیوی یوبیسافت با انتشار توییتی از تأخیر در زمان آغاز رسمی شروع به کار سرویس Rocksmith خبر داد.

اطمینان از ارایه بهترین سرویس آموزش گیتار و اعمال بازخوردهای کاربران از نسخه آزمایشی Rocksmith، دلیل به تعویق افتادن شروع فعالیت آن تا سال ۲۰۲۲ ذکر شده است.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که طبق برنا‌مه‌ریزی‌های یوبیسافت سرویس Rocksmith در ابتدا قرار بود در فصل پاییز نیز برای کاربران کنسول‌های موجود نیز در دسترس قرار گیرد. 

برای اولین‌بار در رویداد E3 2021 بود که تیم توسعه یوبیسافت از سرویس Rocksmith برای عاشقان موسیقی مخصوصا ساز گیتار به‌صورت رسمی رونمایی کرد. مشترکین این سرویس می‌توانند از میان سبک‌های موسیقی مختلف ازجمله پاپ، لاتین، هیپ‌هاپ، R&D و غیره شروع به یادگیری گیتار کنند. درکنار آموزش، افراد قادر خواهند بود تا به کمک Rocksmith Workshop موسیقی‌های لایسنس شده را براساس سلیقه شخصی خود تنظیم مجدد کنند.

حال باید منتظر ماند و دید با اعلام برچسب قیمت Rocksmith، آیا این سرویس می‌تواند قشر علاقه‌مند به دنیای موسیقی را جذب کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده