// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۳

محتوای جدید بازی Oxenfree با محوریت تبلیغ Oxenfree 2

استودیوی نایت اسکول آپدیتی برای بازی Oxenfree منتشر کرده است که حاوی سیگنال‌هایی رادیویی از Oxenfree 2، دنباله‌ی در دست ساخت نسخه‌ی اول است.

دنباله‌ی بازی تحسین‌شده‌ی Oxenfree از استودیوی Night School که Oxenfree 2: Lost Signals نام دارد، بالاخره قرار است در سال جاری میلادی منتشر شود. حال اما سازندگان با انتشار آپدیتی، محتوایی را که به Oxengree 2 مربوط می‌شود، برای بازی اول منتشر کرده‌اند. این‌ محتوا چیزی نیست جز سیگنال‌هایی رادیویی از بازی دوم.

نایت اسکول در جهت تبلیغ Oxenfree 2، در توییتر خود پست‌هایی منتشر کرده است‌ و می‌گوید این سیگنال‌ها ظاهرا بدون اطلاع آن‌ها «وارد Oxenfree شده‌اند» و اینکه «آن‌ها نمی‌توانند جلوی انتشار سیگنال‌ها را بگیرند.» آن‌ها بازیکنان را تشویق می‌کنند که این آپدیت را دریافت کنند و با گوش دادن به سیگنال‌ها بگویند که در آن‌ها چه می‌شنوند. بازیکنان برای گوش دادن به سیگنال‌های مذکور باید به مکان‌های خاصی از بازی اول بروند که شامل Harden Tower ،Epiphany Fields و Fort Milner می‌شود.

پوستر بازی Oxenfree

می‌توان گفت که استفاده از نسخه‌ی اول برای تبلیغ Oxenfree 2 کار هوشمندانه‌ای است. بااین‌حال، حتی چنین روشی برای بازاریابی بازی‌ای مانند Oxenfree که درکل فضای عجیب و رازآلودی دارد، خیلی عجیب نیست. در بازی Oxenfree تعدادی راز وجود دارند و بازیکنان در مسیر رسیدن به آن‌ها با انتخاب‌هایی مواجه می‌شوند. این انتخاب‌ها بعدا در طول بازی روی تجربه‌ی بازیکنان تاثیر می‌گذارد و کاراکترهای دیگر نیز به انتخاب‌های بازیکنان واکنش‌های جالبی نشان می‌دهند که همین موضوع نسخه‌ی اول Oxenfree را جذاب‌تر می‌کند.

Oxenfree 2: Lost Signals در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. نسخه‌ی دوم بازیکنان را به پنچ سال بعد از نسخه‌ی اول می‌برد که در آن شخصیت رایلی به Camena بازگشته است و یک‌بار دیگر درگیر ماجرای سیگنال‌های رادیویی عجیب‌و‌غریب می‌شود و این سیگنال‌ها برای او عواقب جدیدی در پی خواهند داشت.

نظر شما کاربران زومجی برای اقدام استودیوی نایت اسکول برای تبلیغ دنباله‌ی Oxenfree چیست؟ آیا نسخه‌ی اول را تجربه کرده‌اید و اگر پاسخ مثبت است، مشتاق بازی کردن Oxenfree 2 هستید؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده