نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۹

تغییر موتور بازی Quantum Error ؛ انتشار تریلر جدید

روز گذشته استودیو Teamkill Media تیزر تریلر جدیدی از بازی شوتر Quantum Error را منتشر کرد که صحنه‌های بیشتری از گیم‌پلی این بازی ترسناک را به نمایش می‌گذارد.

در جدیدترین اخبار بازی، بازی Quantum Error قرار است با موتور گرافیکی جدیدی ساخته شود. Teamkill Media اعلام کرد مراحل ساخت این بازی به‌طور کامل به آنریل انجین 5 که هم‌اکنون توسط شرکت اپیک گیمز در حال توسعه است، منتقل شده است. پیش از این اعلام شده بود که توسعه بازی با آنریل انجین 4 در حال ساخت است و حالا با اعلام این خبر بازیکنان می‌توانند انتظار پیشرفت‌های گرافیکی بیشتری از این بازی ترسناک داشته باشند. همراه‌ با این خبر استودیو تیم‌کیل مدیا تریلر جدیدی از گیم‌پلی این بازی در حال اجرا روی موتور آنریل 5 منتشر کرده است که شما می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

بازی ترسناک Quantum Error که توسط استودیوی تازه‌کار Teamkill Media در حال توسعه است، به‌عنوان یکی از نخستین بازی‌های در حال ساخت روی پلی استیشن 5 در ماه مارس سال گذشته برای اولین‌بار معرفی شد. بسیاری از طراحی‌های این بازی از بازی‌های بزرگی مانند Dead Space و Doom 3 الهام گرفته است و این‌طور که سازندگان بازی می‌گویند، قرار است بازیکنان را در قالب داستانی ترسناک و در سبک آثاری از ژانر وحشت کیهانی قرار دهد.

براساس گفته‌های این استودیو، Quantum Error در دو حالت اول شخص و سوم شخص قابل بازی خواهد بود و قرار است مخاطبان به به سیاره‌ها و محیط‌های ناشناخته زیادی سفر داشته باشند. داستان بازی در شهر سن‌ فرانسیسکو و از جایی آغاز می‌شود که یک گروه از آتش‌نشانان برای بررسی یک حادثه ناشناخته وارد مجتمعی مرموز و ناشناخته می‌شوند. بازیکنان در نقش کاپیتان توماس جیکوب وظیفه دارند تا با همراهی دیگر امدادرسانان علت وقوع این حادثه را کشف کنند و در عین حال تا جای ممکن جان کارکنان حاضر در این محل را از ‌آتش‌سوزی نجات دهند.

این بازی در ابتدا قرار بود تا در سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی شرکت سونی عرضه شود، اما مشکلات جهانی حال حاضر و دشواری‌های ساخت بازی برای کنسول‌های نسل جدید باعث شد تا زمان انتشار Quantum Error تا سال ۲۰۲۱ به تأخیر بیافتد. از ابتدای امسال تاکنون چندین تریلر گیم‌پلی نیز از بازی منتشر شده است اما با تغییر موتور گرافیکی اجرایی در این مرحله از توسعه‌ی بازی به‌نظر می‌رسد که هنوز مدت نسبتا زیادی تا انتشار این بازی موردانتظار باقی مانده است.

بازی Quantum Error در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده