// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۶

اطلاعات جدید از قابلیت های بازیکنان و دشمنان در Ghostwire Tokyo

بتسدا با انتشار پستی در وبلاگ پلی استیشن، درباره‌ی قابلیت‌های بازیکنان، انواع دشمنان و جزئیات استفاده از کنترلر دوال سنس در بازی Ghostwire Tokyo اطلاعات جدیدی ارائه کرده است.

استودیوی ژاپنی Tango Gameworks که یکی از زیرمجموعه‌های بتسدا و زنیمکس محسوب می‌شود، در رویداد پلی استیشن شوکیس اخیر تریلری از گیم‌پلی Ghostwire Tokyo پخش کرد که در آن می‌توانیم بیشتر با سیستم مبارزات بازی و ارواح شروری آشنا شویم که شهر توکیو را به تصرف خود درآورده‌اند. حال پارکر ویلهلم، مدیر محتوای بتسدا با انتشار پستی در وبلاگ پلی استیشن، اطلاعات بیشتری از قابلیت Ethereal Weaving بازی با بازیکنان به اشتراک می‌گذارد. این قابلیت از انرژی دنیای ارواح استفاده کرده و آن را در جهت مبارزه با دشمنان به کار می‌گیرد.

بازیکنان در Ghostwire Tokyo برای مبارزه با دشمنان بازی که همان ارواح هستند، می‌توانند از عناصر آتش، باد و آب بهره بگیرند و همچنین از «مهارت‌ها و تجهیزات شکار ارواح» استفاده کنند. در تریلرهای قبلی گوست‌وایر توکیو تا حدی با انواع دشمنان بازی آشنا شدیم. حال در پست ویلهلم اطلاعات بیشتری از ویژگی‌های انواع دشمنان منتشر شده است. برای مثال، آن دشمنانی که شبیه‌ به دانش‌آموزان دبیرستانی بدون سر هستند، بسیار چابک هستند و با حرکات سرعتی می‌توانند برای بازیکنان مشکل‌ساز شوند. آن عروسک‌های سفید و ترسناک نیز از راه دور به بازیکن آتش اسپری می‌کند. همچنین ارواح کت‌و‌شلوارپوش از نزدیک به بازیکن حمله می‌کنند و با استفاده از چترهایشان می‌توانند ضربه‌های شخصیت اصلی را دفع کنند.

یکی از ویژگی‌های Ghostwire Tokyo برای پلی استیشن 5 استفاده از قابلیت‌های تریگرهای حساس و بازخورد لمسی کنترلر دوال سنس است. بازیکنان به‌لطف قابلیت‌های کنترلر کنسول نسل نهمی سونی می‌توانند فرق بین حملات مختلف را متوجه شوند. تریگرهای دوال سنس زمانی‌که بازیکن در حال اجرای فنی به نام Core Grab است، کمی سفت‌تر می‌شوند. همچنین این‌طور که ویلهلم می‌گوید، سرعت و شدت پاسخ تریگرهای دوال سنس در بازی، با ارتقا مهارت‌های شخصیت اصلی افزایش می‌یابد. در پایان نیز شما را به دیدن سه تصویر جدید از گوست‌وایر توکیو دعوت می‌کنیم.

Ghostwire Tokyo در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین تنگو گیم‌ورکس در ماه‌های آینده اطلاعات و تصاویر بیشتری از بازی منتشر خواهد کرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Ghostwire Tokyo و حال‌و‌هوای آن چیست؟ فکر می‌کنید این بازی می‌تواند به یکی از آثار موفق پلی استیشن 5 تبدیل شود؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده