نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹

جزئیات محتوای رایگان و سیزن پس بازی Far Cry 6 در تریلر جدید

علاوه‌بر محتوای سیزن پس بازی Far Cry 6 که قبلاً جزئیات آن ارائه شد، پشتیبانی پس از انتشار این بازی شامل رویدادهای کراس‌اور، مأموریت‌های ویژه و موارد دیگر خواهد بود.

در شرایطی که حالا Far Cry 6 کمتر از یک ماه تا تاریخ انتشار خود فاصله دارد، یوبیسافت فرایند بازاریابی این بازی را آغاز کرده و به تشریح جزئیات برنامه‌های خود برای پشتیبانی از آن می‌پردازد. طی هفته‌های گذشته، چند مورد تریلر و مطالب ویژه برای این منظور منتشر شده جدیدترین مورد آن، به ویدیوی دو روز پیش فارکرای 6 با محوریت مرور تمام جنبه‌ها و ویژگی‌های آن برمی‌گردد. دراین‌میان یک ویدیو یک ساعته از گیم‌پلی بازی نیز نمایش داده شده که روی ایکس باکس سری ایکس اجرا شده بود. حالا یوبیسافت تریلر جدیدی را منتشر کرده که در آن به توضیح نحوه پشتیبانی پس از عرضه‌ی Far Cry 6 می‌پردازد.

اول از همه Season Pass بازی را داریم که قبلاً هم توضیحات خلاصه واری از آن ارائه شده بود. این بخش شامل سه DLC برای بازی است که در ماه‌های نوامبر، ژانویه و مارس منتشر می‌شود. اسامی این بسته‌های الحاقی نیز به ترتیب Insanity، Control و Collapse بیان شده است. در این قسمت‌ها می‌توانید در نقش شخصیت‌های منفی قسمت‌های قبلی Far Cry قرار بگیرید. این افراد شامل Vaas Montenegro از بازی Far Cry 3 و Pagan Min از بازی Far Cry 4 و Joseph Seed از Far Cry 5 هستند.

دانلود از آپارات

شما در این سه حالت وارد شخصیت آنتاگونیست‌های بازی شده و در سه سناریوی مختلف، نقش آفرینی در شخصیت سرکش و غارتگر این افراد را تجربه می‌کنید. همچنین هریک از این اپیزودها به‌صورت کوآپ 2 نفره نیز قابل اجرا خواهند بود. علاوه‌بر این، سیزن پس فارکرای 6 شامل Far Cry 3: Blood Dragon با تجهیزات مبتنی بر مضامین Blood Dragon برای این بازی خواهد بود.

بعد از سیزن پس، به ۶ مأموریت ویژه‌ی بازی می‌رسیم که در مناطق جدید قرار دارند. مأموریت بازیکنان سرقت تسلیحات شیمیایی در وضعیت بسیار ناپایدار از دلال‌های اسلحه است که برای Anton Castillo کار می‌کنند. بعد از آن باید این سلاح‌ها به در سلامت کامل به نقاط خروج رسانده شوند. در زمان انتشار بازی دو نقشه در دسترس بازیکنان قرار دارد که چهار مورد دیگر نیز بعداً اضافه خواهد شد.

بازی Far Cry 6

علاوه‌بر این، از زمان اتمام کمپین داستانی Far Cry 6، هر هفته تهدیدات جدیدی در نقاط مختلف Yara ایجاد می‌شوند که باید آن‌ها را رفع و رجوع کنید. Ubisoft همچنین تأیید کرده که همه‌ی محتوای رایگان پس از عرضه بازی از حالت کوآپ 2 نفره پشتیبانی می‌کنند.

روند توسعه بازی Far Cry 6 به‌تازگی به پایان رسیده است. این بازی قرار است در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، PS4، ایکس باکس وان، پی سی و استیدیا منتشر شود. شما می‌توانید با مراجعه به مطلب مربوطه، مشخصات مخصوص نسخه پی سی بازی را درکنار سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی در کیفیت‌های مختلف ملاحظه کنید.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده