نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۲

بازی Marvel’s Spider-Man 2 با انتشار تریلری معرفی شد

در جریان رویداد Playstation Showcase، اینسامنیاک گیمز با نمایش یک تریلر کوتاه بازی Marvel’s Spider-Man 2 را برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5 معرفی کرد.

سونی در رویداد پلی استیشن شوکیس 2021 دنباله بازی Marvel’s Spider-Man را برای پلی استیشن 5 معرفی کرد. در جریان رویداد جدید سونی، از جدیدترین ساخته اینسامنیاک گیمز رونمایی شده و اولین تریلر این بازی شاهد حضور همزمان مرد عنکبوتی و مایلز مورالز بودیم و در پایان شخصیت شرور و منفی ونوم به نمایش گذاشته شد.

در ادامه می‌توانید به تریلر رونمایی Marvel’s Spider-Man 2 نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در سال ۲۰۲۳ به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. قسمت اول بازی Marvel’s Spider-Man در سال ۲۰۱۸ برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد. این بازی بعدها به یکی از موفق‌ترین آثار اینسامنیاک و سونی در پلتفرم پلی استیشن تبدیل شده و موجب شد تا سونی در سال ۲۰۱۹ استودیوی سازنده آن را تصاحب کند. اینسامنیاک حدود ۲۰ سال بود که برای پلی استیشن مجموعه بازی‌های مهمی را توسعه می‌داد. 

ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2

قسمت اول بازی اسپایدرمن، پیتر پارکر را در مقابل دشمنان زیادی مثل دکتر اختاپوس و گروه ۶ خبیث قرار می‌دهد. در طول داستان بازی، مرد عنکبوتی با Mister Negative مواجه می‌شود؛ شخصیتی نسبتاً جدید که در سال ۲۰۰۷ معرفی شده بود. در پایان قسمت اول بازی شاهد ویدیویی بودیم که به قسمت بعدی بازی و دشمنان احتمالی اسپایدرمن اشاره می‌کرد.

بعد از آن بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales معرفی شد که به‌عنوان یک بازی مستقل برای PS4 و PS5 منتشر شد. این بازی هم به یکی دیگر از آثار انحصاری موفق پلی استیشن تبدیل شده و سونی را بیش‌ازپیش برای توسعه‌ی این مجموعه متقاعد کرد. بازی اسپایدرمن سال ۲۰۱۸ تا به امروز بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و نسخه‌ی مایلز مورالز نیز تنها در سال ۲۰۲۰ بیش از ۴ میلیون نسخه فروخت. 

در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده