// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۷

تریلر بازی God of War: Ragnarok در پلی استیشن شوکیس 2021

اریک ویلیامز کارگردان God of War: Ragnarok استودیو سانتا مونیکا است و بالاخره گیمرها توانستند با یک تریلر حدودا ۳ دقیقه‌ای، این بازی انحصاری کنسول PS4 و کنسول PS5 را ببینند.

بازی God of War: Ragnarok در سال ۲۰۲۲ میلادی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 سونی عرضه خواهد شد؛ اثری که در آن کریتوس و آترئوس چند سال عمر کرده‌اند و همچنان کنار یکدیگر هستند. سورتمه‌سواری با سگ‌ها، قایق‌رانی، مبارزه با انواع‌واقسام موجودات قدرتمند و رویارویی دوباره با دورف‌هایی آشنا را می‌توان در تریلر بازی God of War: Ragnarok دید؛ محصولی از استودیو سانتا مونیکا که اریک ویلیامز کارگردان اصلی آن به حساب می‌آید. کوری بارلوگ گفت که سانتا مونیکا به تعویض کارگردان موقع رفتن سراغ بازی جدید عادت دارد.

ماجراجویی جدید کریتوس واقعا گسترده به نظر می‌رسد و باید صبر کرد و دید بازی God of War Ragnarök چگونه قصه‌ی بازی God of War سال ۲۰۱۸ را ادامه می‌دهد. شناخت مخاطب از آترئوس به‌شدت در این بازی افزایش خواهد یافت و ۹ در گاد آو وار رگناروک وجود خواهد داشت. تور و فریا آنتاگونیست‌های اصلی هستند و گیمر قابلیت‌های جدیدی را نسبت به قسمت قبلی به‌دست می‌آورد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده