نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۳

انتشار گیم‌ پلی بازی Forspoken [پلی استیشن شوکیس]

پس از اینکه مدتی از زمان معرفی بازی اکشن نقش‌آفرینی Forspoken می‌گذرد، حال سونی در جریان رویداد PS Showcase خود گیم‌پلی مفصلی از آن را به نمایش گذاشت.

چنانچه زومجی و اخبار مربوط‌به صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا به یاد دارید که مدتی پیش جدیدترین همکاری دو استودیوی Luminous Productions و اسکوئرانیکس تحت عنوان Forspoken برای دو پلتفرم پلی استیشن 5 و پی سی معرفی شد.

درحالیکه علاقه‌مندان به آثار اکشن نقش‌آفرینی بی‌صبرانه منتظر ارایه اطلاعات جدید و نمایش گیم‌پلی از بازی مورد علاقه خود بودند، دقایقی پیش سونی در جریان رویداد پلی استیشن شوکیس خود انتظارات را به پایان رساند. براین اساس در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی که قرار است بهار سال ۲۰۲۲ روانه بازار شود را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

درصورتیکه ویدیوی منتشرشده را مشاهده کرده باشید، متوجه شده‌اید که شما در این بازی نقش یک دختری را برعهده دارید که داستان بازی پس از ورود به یک دریچه‌ای که به‌نوعی حکم پرتاب او به یک محیط چشم‌نواز با موجودات و دشمنان متفاوت را دارد شروع می‌شود. گیم‌پلی روان و سرعتی و موسیقی جذاب آن خصوصیاتی است که انتظار برای تجربه این اثر برای طرفدارانش را سخت‌تر از گذشته می‌کند.

حال چنانچه شما هم از علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های ویدیویی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درمورد بازی Forspoken را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده