نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۸

نمایش تریلر جدید GhostWire: Tokyo در رویداد پلی استیشن

در جریان رویداد Playstation Showcase، تریلر جدیدی از بازی Ghostwire: Tokyo به نمایش گذاشته شد.

بازی Ghostwire: Tokyo اوایل امسال تا ۲۰۲۲ به تعویق افتاد، اما در جدیدترین قسمت از سری برنامه‌های PlayStation State of Play اولین نمایش گیم‌پلی بازی با نمایی از شخصیت‌های منفی و حرکات جادویی شخصیت اصلی بازی نشان داده شده است. شما می‌توانید در ادامه به تریلر جدید این بازی نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

بازی ترسناک و اکشن GhostWire: Tokyo قرار است توسط استودیوی تانگو گیم ‌ورکس (Tango Gameworks)، استودیویی است که توسط شینجی میکامی خالق Resident Evil تأسیس شده است، تولید و توسط بتسدا (Bethesda) روانه بازار شود. Ghostwire: Tokyo در شهر توکیو در جریان دارد که در آن جمعیت توسط موجودات ماورالطبیعی ناپدید شده‌اند.

بازی Ghostwire: Tokyo برای پی سی و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این بازی با پشتیبانی از قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس و ویژگی ری تریسینگ از انحصاری‌های زمانی کنسول نسل نهمی سونی محسوب می‌شود.

شما هم اگر از طرفداران آثار شینجی میکامی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از GhostWire: Tokyo را با زومجی نیز به اشتراک بگذارید. رویداد اختصاصی پلی استیشن همچنان در جریان است، با پوشش تازه‌ترین اخبار با زومجی همراه باشید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده