نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۹

حجم بسیار بالای بازی NBA 2K22 روی PS5

نسخه پلی استیشن 5 بازی NBA 2K22 بیش از ۱۰۰ گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی کنسول را اشغال می‌کند. شرایط برای کنسول‌های جدید ایکس باکس نیز تقریباً به همین ترتیب است.

برخی بازی‌ها از قبیل NBA 2K یا Call of Duty که به‌صورت سالانه نسخه‌ی جدیدی را دریافت می‌کنند، در سال‌های اخیر مشکلات زیادی را در زمینه‌ی تأمین فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز روی کنسول‌های بازی ایجاد کرده‌اند. مواردی که بعضاً ۱۰۰ یا حتی بیش از ۲۰۰ گیگابایت از حافظه‌ی دستگاه را اشغال کرده و این مشکل در کنسول‌هایی که حافظه‌ی محدودتری دارند بیشتر نمایان می‌شود. حالا به نظر می‌رسد که جدیدترین مورد دراین‌میان NBA 2K22 است که در آستانه‌ی انتشار قرار داشته و ظاهراً قرار نیست این روند را متوقف کند.

براساس اطلاعاتی که توسط PowerGotNow در توییتر منتشر شده، بازی NBA 2K22 روی پلی استیشن 5 حدود ۱۰۹ گیگابایت (۱۰۸.۸۹۷ گیگابایت) از حافظه دستگاه را به خود اختصاص می‌دهد. نسخه PS4 این بازی کمی سبک‌تر از ورژن نسل نهمی آن بوده و ۹۹.۱۳۷ گیگابایت از حافظه‌ی کنسول شما را اشغال خواهد کرد. البته این قضیه جای تعجب هم دارد، چراکه اخیراً مشاهده شده نسخه‌ی PS5 بازی‌ها به‌لطف فناوری فشرده سازی سونی از نسخه‌ی نسل هشتم آن نیز سبک‌تر می‌شوند.

البته که شرایط در تیم ایکس باکس نیز تقریباً به همین شکل بوده و حجم بازی روی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به ۱۱۶ گیگابایت می‌رسد. نسخه ایکس باکس وان NBA 2K22 نیز ۸۴ گیگابایت حجم دارد. نسخه نسل نهمی NBA 2K21 نیز روی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس تقریباً ۱۲۱.۷ گیگابایت از فضای کنسول را پر می‌کرد. 

گیم پلی بازی NBA 2K22

نسخه‌ی امسال بازی بسکتبال شرکت 2K دارای حالت‌های بازی جدیدی مانند MyWNBA (لیگ حرفه‌ای بسکتبال زنان) است. در NBA 2K22 همچنین بخش The City گسترده‌تر شده است. حالت MyCareer نیز حالا دارای گزینه‌ی تازه‌ای به نام Hidden Talents (استعدادهای نهان) است که به بازیکنان این قابلیت را می‌دهد که در مسیر شغلی خود به سمت راه‌هایی مانند فشن یا موسیقی هیپ‌-هاپ حرکت کنند.

در هر حال اگر قصد تهیه نسخه دیجیتالی این بازی دارید بهتر است در اولین فرصت نسبت به پری لود آن روی کنسول اقدام کنید چرا که ممکن است این کار زمان زیادی از شما بگیرد. NBA 2K22 از همین امروز دهم سپتامبر (۱۹ شهریور) در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. علاوه‌بر PS4، پلی استیشن 5 و کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس، نینتندو سوییچ و پی سی نیز این بازی را دریافت می‌کنند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده