// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۱

نمایش جهان زیبا و خطرناک Far Cry 6 در تریلر جدید این بازی

یوبیسافت با انتشار تریلری جدید به مرور جزئیات تمام جنبه‌ها و ویژگی‌هایی پرداخته است که در جهان بازی Far Cry 6 وجود دارند.

یوبیسافت به‌تازگی تریلری از Far Cry 6 منتشر کرده است که در آن جنبه‌های مختلف جهان این بازی شوتر اول‌شخص و جزئیات آن‌ها را مرور می‌کند. همان‌طور که شاید بسیاری بدانند، بازیکنان در فارکرای 6 در نقش فردی به نام دنی روهاس قرار می‌گیرند و می‌توانند جنسیت او را نیز تعیین کنند. روهاس شهروند یارا، کشور خیالی فارکرای 6 است و زمانی‌که قصد فرار از یارا را دارد، خانواده‌اش توسط آنتون کاستیو، رئیس‌جمهور دیکتاتور این کشور کشته می‌شوند. او نیز دست به کار شده و برای برای انتقام از کاستیو با گروه‌های شورشی و انقلابی متحد می‌شود.

بازیکنان در Far Cry 6 به سمت گروه‌های متفاوتی دست دوستی و اتحاد دراز می‌کنند؛ از خانوده‌ی مونترو گرفته که دارای زمین‌های کشت توتون هستند و از قدیم‌الایام در دشت و صحرا زندگی کرده‌اند تا گروه Legends of 67 که از انقلابی‌های سابق تشکیل شده است و اعضای آن در جنگ چریکی تخصص دارند. در نقشه‌ی فارکرای 6 کمپ‌های مختلفی وجود دارند که بازیکن می‌توان آن‌ها را آپگرید و سلاح‌های خود را در آن‌جا شخصی‌سازی کند. یکی از موارد جدید فارکرای 6 این است که می‌توان از سپر استفاده کرد و قدرت دفاعی خود را در مبارزات افزایش داد.

یکی از ویژگی‌های جالب Far Cry 6 به نام Special Operations شناخته می‌شود. بازیکنان در این بخش باید شبکه بین‌المللی آنتون کاستیو را با «قطع کردن شاهرگ‌های اصلی آن» نابود کنند. همچنین در پایان تریلر کمی به داستان کاستیو پرداخته می‌شود و متوجه می‌شویم که انقلابی‌های قدیمی یارا رنج زیادی به خانواده‌ی او وارد کردند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Far Cry 6 در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استادیا و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین یوبیسافت اخیرا اعلام کرده است که دارندگان نسخه‌ی نسل هشتمی فارکرای 6 می‌توانند بازی خود را به رایگان به نسخه‌ی نسل نهمی ارتقا دهند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی جهان بازی فارکرای 6 و ویژگی‌های آن چیست؟ آیا مشتاق تجربه‌ی این بازی هستید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده