نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۲

عرضه رایگان آپدیت گرافیکی Far Cry 6 برای کنسول های نسل نهم

طبق اعلامیه‌ی رسمی شرکت یوبیسافت، آپگرید گرافیکی بازی Far Cry 6 از نسل هشت به‌نسل نهم کاملا رایگان خواهد بود.

هرچقدر که به‌عرضه‌ی جدیدترین قسمت از سری بازی‌های فارکرای نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این اثر مورد انتظار در دسترس قرار می‌گیرد. ساعاتی پیش و در جریان آخرین اخبار بازی و به‌لطف اعلامیه‌ی رسمی شرکت یوبیسافت، مشخص شد که بازی Far Cry 6 برای آپگرید گرافیکی از نسل هشت به‌ نسل نهم، هیچ مبلغ اضافه‌ای از خریداران خود دریافت نخواهد کرد.

با شروع نسل ۹ و عرضه‌ی تعداد زیادی از بازی‌ها به‌صورت میان‌ نسلی، موضوع آپگرید گرافیکی و هزینه‌ی لازم برای این کار، به‌یکی از بحث‌های مطرح جامعه‌ی بازیکنان تبدیل شده است؛ چرا که برخی از شرکت‌ها به‌صورت کاملا رایگان آپگرید گرافیکی آثار خود را در دسترس مخاطب قرار می‌دهند و برخی دیگر، بهبود گرافیک بازی‌های خود در کنسول‌های جدید را مشروط به‌دریافت مبلغی اضافه می‌دانند.

یوبیسافت اما ساعاتی پیش با نشر یک توییت، به‌طور رسمی اعلام کرد که آپگرید گرافیکی Far Cry 6 کاملا رایگان در اختیار خریداران بازی قرار خواهد گرفت. یوبیسافت پیش‌تر با آثاری مثل Assassin's Creed Valhalla و Watch Dogs Legion روال عرضه‌ی آپگرید گرافیکی رایگان را جلو برد و حالا با فارکرای 6، این استراتژی را جلو می‌برد.

بازی Far Cry 6 در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) در دسترس دارندگان پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی قرار خواهد گرفت.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده