// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶

اطلاعات تازه از Call of Duty: Vanguard؛ از تعداد نقشه ها تا نسخه پی سی بازی

اسلج‌همر گیمز اطلاعات تازه‌ای از Call of Duty: Vanguard منتشر کرده است که شامل تعداد نقشه‌ها و اپراتورهای بازی، ویژگی‌های نسخه‌ی پی سی و موارد دیگری می‌شود.

استودیوی Sledgehammer Games به‌تازگی با پخش یک ویدیویی نسبتا طولانی اطلاعات و تصاویر جدیدی را از بازی Call of Duty: Vanguard با طرفداران به اشتراک گذاشت. برای مثال، حالا می‌دانیم که بخش چندنفره‌ی جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی کالاف دیوتی هنگام عرضه دارای ۲۰ نقشه است. همچنین مواردی مانند دویدن با سرعت بیشتر (Tactical Sprint) و بخش شخصی‌سازی سلاح (Gunsmith) که در کالاف دیوتی‌های اخیر وجود داشتند، در ونگارد هم وجود دارند.

علاوه‌براین، ویژگی دیگر Call of Duty: Vanguard دسته‌ها یا کلن‌ها (Clans) هستند که انواع‌و‌اقسام راه‌های ارتباطی را به جامعه‌ی کاربری کالاف دیوتی ارائه می‌دهد. ضمنا این کلن‌ها از ویژگی‌های کراس پلی و کراس پلتفرم پشتیبانی می‌کنند. کالاف دیوتی ونگارد از لحاظ ساختن لود‌اوت‌ها به Call of Duty: Modern Warfare شباهت دارد و در آن از سیستم ساخت کلاس‌های مختلف اسلحه استفاده شده است و دسته‌بندی‌های بازی شامل سلاح‌های اصلی، فرعی، مرگبار، تاکتیکی و پرک‌ها می‌شود و بازیکنان در هرکدام از این دسته‌بندی‌ها می‌توانند سلاح مورد نظر خود را انتخاب کنند.

تیراندازی یک سرباز در بازی Call of Duty: Vanguard

Call of Duty: Vanguard هنگام عرضه دارای ۱۲ اپراتور است که ۶ تا از آن‌ها در بتا پیش‌رو قابل بازی خواهند بود. هرکدام از این اپراتورها دارای سیستم پیشرفت اختصاصی خود است و بازیکنان با ارتقا سطح آن‌ها می‌توانند انیمیشن‌های فینیشر، آیتم‌های تزئینی و موارد دیگری را برای آن‌ها به‌دست آورند. ویژگی جدیدی که به بخش مولتی‌پلیر کالاف دیوتی ونگارد اضافه شده است، Combat Pacing نام دارد که میزان «سختی» هر حالت بازی را به بازیکن می‌گوید. برای مثال، وقتی می‌گوید این حالت Tactical است، یعنی تعداد بازیکنان در نقشه کمتر است و وقت بیشتری برای حمله به دشمنان وجود دارد. این در حالی است که حالت‌های Blitz بسیار سرعتی و پرهرج‌و‌مرج هستند و بازیکنان را با چالش بیشتری روبه‌رو می‌کنند.

افزون‌براین‌ها، نقشه‌های بخش چندنفره‌ی Call of Duty: Vanguard برای اینکه بیشتر حالت واقع‌گرایانه داشته باشند دارای افکت‌های آب‌و‌هوایی مانند باد و باران هستند. مورد بعدی به نسخه‌ی پی سی بازی برمی‌گردد که یک‌بار دیگر توسط استودیوی Beenox تکمیل می‌شود. نسخه‌ی کامپیوتر کالاف دیوتی ونگارد از چند مانیتور همزمان و نرخ فریم نامحدود پشتیبانی می‌کند و دارای تنظیمات گرافیکی پرجزئیاتی است. این نسخه همچنین گزینه‌هایی برای افراد کم‌توان یا دارای اختلالات خاص دارد؛ گزینه‌هایی مانند نوشته‌های خواناتر و شفاف‌تر و کاهش تکان خوردن دوربین بازی برای کسانی که با دیدن تکان‌های زیاد دچار حالت تهوع می‌شوند.

Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی موارد بالا چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده