// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۷

فاش شدن ویدیویی از گیم پلی بتا بخش چندنفره Call of Duty: Vanguard

به‌تازگی ویدیویی ۱۴ دقیقه‌ای از بتا بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Vanguard فاش شده است که در آن موارد مختلفی از این بخش از جمله یک حالت بازی و یک نقشه‌ نشان داده می‌شود.

محدودیت پخش ویدیو از بخش چندنفره‌ی Call of Duty: Vanguard به‌زودی قرار است برداشته شود و پس از آن رسانه‌ها و افرادی مانند یوتیوبرها می‌توانند گیم‌پلی این بخش از بازی را با جهان به اشتراک بگذارند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که برخی افراد برای رفع این محدودیت منتظر نمانده‌اند و تصاویری را زودتر از موعد از گیم‌پلی نسخه بتا مولتی‌پلیر کالاف دیوتی ونگارد فاش کرده‌اند. درواقع ویدیویی به‌تازگی در سطح اینترنت منتشر شده است که در آن می‌توانیم نگاهی داشته باشیم به پرک‌های مختلف بازی از جمله Ghost ،Low Profile و Fortified و همچنین حالت جدید Patrol.

Call of Duty: Vanguard بااینکه دارای حال‌و‌هوا و سلاح‌های دوران جنگ جهانی دوم است، از نظر گیم‌پلی شباهت زیادی به Call of Duty: Modern Warfare سال ۲۰۱۹ دارد. برای مثال، بازیکنان در جدیدترین نسخه‌ی کالاف دیوتی همانند Modern Warfare می‌توانند با فشردن دکمه‌ی مخصوص، سرعت دویدن خود را افزایش دهند و اصطلاحا حرکت double time sprint را انجام دهند. همچنین در Call of Duty: Vanguard می‌توان سلاحِ در دست را روی هر نوع تکیه‌گاهی سوار کرد. علاوه‌براین، در ویدیو مذکور حالت جدید Patrol نشان داده می‌شود که نوعی مد ۶ بازیکن دربرابر ۶ بازیکن است و بازیکنان در آن باید برسر تصرف نوعی منطقه‌ی قابل کنترل که دائما در حال جابه‌جایی است، مبارزه کنند.

هرچه‌قدر که بازیکنان زمان بیشتری در داخل محدوده‌ی قابل کنترلِ حالت Patrol بمانند، امتیازها با سرعت بیشتری به تیم آن‌ها تعلق می‌گیرد. افزون‌براین، حالت تیم دث‌مچ Call of Duty: Vanguard نیز در این ویدیو نمایش داده می‌شود که در نقشه‌ی Hotel Royal جریان دارد. گفتنی است که نورپردازی و تخریب‌پذیری این نقشه نظر را به خود جلب می‌کند. شما می‌توانید این ویدیوی ۱۴ دقیقه‌ای را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

سری اول نسخه‌ی بتا بخش چندنفره‌ی Call of Duty: Vanguard بین تاریخ‌های ۱۰ تا ۱۳ سپتامبر (۱۹ تا ۲۲ شهریور) برگزار می‌شود و کسانی که بازی را روی پلی استیشن پیش‌خرید کرده باشند، به بتا دسترسی خواهند داشت. همچنین نسخه‌ی کامل و نهایی کالاف دیوتی ونگارد در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این ویدیو و بخش چندنفره‌ی Call of Duty: Vanguard چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده