// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۱

بازی Far Cry 3 برای مدت محدودی روی کامپیوتر رایگان شد

یوبیسافت یک ماه مانده به عرضه‌ی Far Cry 6، بازی محبوب و تحسین‌شده‌ی Far Cry 3 را به‌مدت محدودی برای کاربران پی سی رایگان کرده است.

Far Cry 3 یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه‌ی شوتر، اکشن ماجراجویی اول‌شخص فارکرای محسوب می‌شود. بسیاری از گیمرها این بازی را تجربه کرده‌اند و با آن خاطره دارند. بااین‌حال، اگر جزو آن‌هایی هستید که در سال ۲۰۱۲ و پس از عرضه‌ی بازی نتواسته‌اند فارکرای 3 را بازی کنند یا دوباره می‌خواهید بازی را تجربه کنید و به‌صورت قانونی مالک آن شوید، باید بدانید که این بازی محبوب به‌مدت محدودی در فروشگاه یوبیسافت رایگان شده است.

کاربران تا تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور) ساعت ۲:۳۰ بامداد به وقت محلی هر کشور فرصت دارند که Far Cry 3 را به رایگان به‌دست آورند. نسخه‌ی رایگان فارکرای 3 تنها روی پلتفرم پی سی در دسترس است و توسط نرم‌افزار لانچر یوبیسافت کانکت اجرا می‌شود. همچنین اگر هنوز حساب کاربری یوبیسافت ندارید، می‌توانید به رایگان یک اکانت برای خود بسازید و فارکرای 3 را دریافت کنید. نکته‌ی مهم این‌جا است که شما برای همیشه مالک بازی خواهید بود و در این مورد محدودیت خاصی وجود ندارد. ضمنا برای دریافت رایگان فارکرای 3 می‌توانید ازطریق وب‌سایت یوبیسافت اقدام کنید.

می‌توان گفت که الان بهترین زمان برای تجربه‌ی Far Cry 3 است. این بازی با داشتن داستانی گیرا و یک شخصیت منفی کاریزماتیک به نام واس مخاطب را به جزیره‌ای استوایی می‌برد که پر از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و خطرات ریزودرشت است. از طرفی می‌دانیم که Far Cry 6 نیز در منطقه‌ای گرمسیر و استوایی جریان دارد و از این نظر با حال‌و‌هوای نسخه‌ی سوم می‌خواند. فارکرای 6 یک ماه دیگر در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استادیا و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ اگر Far Cry 3 را هنوز تجربه نکرده‌اید، آیا مشتاق دریافت نسخه‌ی رایگان آن هستید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده