نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۶

انتشار اولین تصویر از DLC بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning

تیم تولید Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning با انتشار یک تصویر اعلام کرد که مراحل ساخت بسته الحاقی این بازی در مراحل پایانی خودش قرار دارد.

بازی Kingdoms of Amalur از جمله آثار باکیفیت اکشن نقش‌آفرینی نسل هفتم بود که در عین خوش‌ساخت بودن، آنطور که باید مورد توجه گیمرها قرار نگرفت. شرکت‌های THQ Nordic اما سال گذشته و امسال آن را با ویژگی‌های گرافیکی جدید صنعت گیم، به‌روزرسانی کردند و این اثر را در قامت بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning در دسترس قرار دادند. نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی Kingdoms of Amalur در نسل هشتم از بازی‌های ویدیویی عملکرد خوبی را از خود نشان داد و مورد توجه بازیکنان و منتقدین قرار گرفت.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، تیم توسعه‌ی اثر همان‌طور که وعده داده بود سخت مشغول تولید بسته‌ی الحاقی Fatesworn است و طبق آنچه که در وب‌سایت رسمی این بازی منتشر شده، روال تولید این بسته‌ی الحاقی در مراحل پایانی قرار دارد و همچنین اولین تصویر این بسته‌الحاقی نیز منتشر شده است. در جدیدترین توضیحات منتشر شده پیرامون بسته‌ی الحاقی مذکور در وب‌سایت رسمی بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning چنین می‌خوانیم:

«مدت زیادی از معرفی Fatesworn می‌گذرد. ما درحال طی کردن مراحل پایانی ساخت این محتوا هستیم و طی این مدت که تا پایان تولید آن فاصله داریم، می‌خواهیم تکه‌ای از جهان پیش‌روی شما در Fatesworn را نمایش بدهیم. این شما و این هم دنیای Gale Crossing»

نمایش اولین تصویر از بسته‌ی الحاقی جدید بازی Kingdom of Amalur

هنوز تاریخ عرضه‌ی این بسته‌ی الحاقی مشخص نیست و به‌نظر طی روزهای آینده باید منتظر اتمام تولید و انتشار اخبار بیشتر از آن باشیم. بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning روی تمامی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده