نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸

بخش چندنفره Call of Duty: Vanguard امروز رونمایی می‌شود

به گزارش یکی از فعالان حوزه بازی‌های ویدیویی در ساعات آینده استودیوی اسلج‌همر از بخش چندنفره Call of Duty: Vanguard رونمایی خواهد کرد و رسانه‌ها می‌توانند گیم‌پلی آن را به اشتراک بگذارند.

در حالیکه تا این لحظه از بخش داستانی و کمپین بازی Call of Duty: Vanguard اطلاعات و نمایش‌های نسبتا زیادی ارایه شده است، اما همچنان بخش چندنفره بازی برای کاربران و علاقه‌مندان به این مجوعه همچون یک راز باقی‌مانده است.

حال اما به‌نظر می‌رسد قرار است به‌زودی این راز برای عموم برملا شود؛ چراکه در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش گزارشی منتشر شد مبنی‌بر اینکه استودیوی اسلج‌همر، سازنده بازی Call of Duty: Vanguard، راس ساعت ۲۱:۳۰ امشب طی یک استریم زنده از این بخش پرده‌برداری خواهد کرد.

این اتفاق پیش‌از شروع نخستین بتای آخر هفته Vanguard که قرار است از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ شهریورماه (دهم تا سیزدهم سپتامبر) برای کاربران پلی استیشن که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، رخ خواهد داد. تام هندرسون، یکی از فعالان حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی، با انتشار پستی در توییتر ضمن اعلام این خبر تاکید کرد که از ساعت ۱۰ صبح امروز امبارگو و ممنوعیت از روی نسخه بتای بازی برداشته خواهد شد و ا‌ز همین‌رو تولیدکنندگان محتوا و رسانه‌ها می‌توانند گیم‌پلی‌های خود از آن را در معرض عموم قرار دهند. 

پوستر بازی Call of Duty: Vanguard

البته باید توجه داشته باشید که کاربران پلتفرم‌های غیر از پلی استیشن برای دسترسی به بتای این بخش از تاریخ ۲۵ شهریور به مدت یک روز برای پیش‌خرید بازی فرصت دارند. درنهایت نیز از تاریخ ۲۷ شهریورماه به مدت ۴۸ ساعت این بخش برای تمام کاربران باز خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است بازی Call of Duty: Vanguard به‌صورت رسمی در تاریخ چهارده آبان برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، کنسول‌های نسل هشتم و پی سی روانه بازار شود.

حال چنانچه شما هم از طرفداران سری Call of Duty هستید لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازی Vanguard را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده