// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۱

دانلود پلی استیشن شوکیس 2021

پلی استیشن شوکیس 2021 سونی طی مدت‌زمانی حدودا ۴۰ دقیقه‌ای توانست به نمایش آثار متفاوتی بپردازد که بازی God of War: Ragnarok تنها یکی از آن‌ها بود.

رویدادهای ویدیوگیمی بزرگ طی سال‌های مختلف متعلق به ماه‌های جون/ژوئن، جولای/ژوئیه و آگست/اوت بودند؛ از E3 تا گیمزکام. اما بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی که آخرین کنفرانس ویدیوگیمی بزرگ شرکت را در سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی برگزار کرده بود، امسال هم به‌تنهایی کار اصلی خود را انجام داد؛ تا بعد از چند State of Play دوباره نوبت به پلی استیشن شوکیس برسد. در رویداد PlayStation Showcase 2021 اخبار بازی متفاوت اعلام و تریلرهای تماشایی پخش شدند؛ از گیم‌پلی بازی God of War جدید استودیو سانتا مونیکا که حالا بالاخره یک نام رسمی دارد تا نمایش قابل‌توجه بازی ریسینگ Gran Turismo 7 به کارگردانی کازونوری یامائوچی.

جیم رایان در مقام رئیس و مدیرعامل SIE و هرمن هالست، رئیس استودیوهای جهانی پلی استیشن با هیجان راجع به بازی‌های PS Studios سخن گفتند. اینسامنیاک گیمز هم با ولورین و ونوم به استقبال طرفدارها آمد. البته یکی از غیرمنتظره‌ترین اخبار بازی حاضر در مراسم همان ابتدا از راه رسید؛ معرفی ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic یعنی یک جنگ ستارگان معروف و محبوب به‌عنوان انحصاری کنسولی زمانی پلی استیشن 5 سونی.

مثلث، دایره، ضربدر و مربع در والپیپر رسمی پلی استیشن شوکیس 2021 سونی

دانلود با رزولوشن 480P | دانلود با رزولوشن HD 720P | دانلود با رزولوشن Full HD 1080P

دانلود ویدیو واکنش زنده زومجی به پلی استیشن شوکیس 2021


منبع YT/PlayStation
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده