// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۵

درگذشت سازنده گیم پلی تبر کریتوس در بازی God of War

جرج مول، یکی از سازندگان گیم‌پلی تبر لوایتان کریتوس در بازی God of War سال ۲۰۱۸ استودیو سانتا مونیکا به‌تازگی از دنیا رفت.

متاسفانه یکی از اعضای سابق استودیو سانتا مونیکا چند روز قبل از دنیا رفت. جرج مول در ساخت تبر Leviathan کریتوس و تیغه‌های آشوب (Blades of Chaos) بازی God of War سال ۲۰۱۸ میلادی نقش داشت. همکارهای او خبر فوت وی را تایید کردند؛ بدون اینکه راجع به علت درگذشت وی صحبت کنند.

او متولد بریتانیا بود و هفت سال در استودیو سانتا مونیکا سونی کار کرد؛ تا اینکه در فوریه ۲۰۲۱ از این شرکت جدا شد تا سراغ پروژه‌ای معرفی‌نشده برود. جرج مول سابقه‌ی کار در Radical Entertainment روی مجموعه بازی Prototype را داشت. مهیر شث از استودیو سانتا مونیکا در توئیتر نوشت:

«من مثل بسیاری از افراد دیگری که در طول بیشتر از ۲۰ سال بازی‌سازی نزدیک او یا کنار وی نشستند، بیشتر از پنج سال با جرج همراه بودم. در روزهای سخت و آسان با وی کار کردم و حالا ضربه‌ی شنیدن خبر شوکه‌کننده‌ی درگذشت او را خورده‌ام. جرج چند ماه قبل از سانتا مونیکا رفت. اما روحیه و صدای خوشحال و بسیار انگلیسی او از همان سال ۲۰۱۳، استودیو را پر کردند.

جرج مول، مهندس سلاح های بازی God of War استودیو سانتا مونیکا از دنیا رفت

بازی‌ها توسط انسان‌ها ساخته می‌شود. ما پنج‌شنبه یک انسان بزرگ را از دست دادیم - مهیر مث از سانتا مونیکا

در طول سال‌هایی که با ما بود، اعضای تیم طراحی را عاشق خود کرد. چون مثل آن‌ها شدیدا علاقه‌مند به خلق موارد جدید و عقب راندن محدودیت‌ها بود. در استودیو سانتا مونیکا او روی سلاح‌های کریتوس، سیستم‌های جهت‌یابی، تعداد بی‌شماری از واکنش‌های شخصیت‌ها موقع مبارزه و کدنویسی بازی کار کرد؛ تا قدرت طراح‌ها برای پیاده‌سازی ایده‌ها را افزایش دهد. او بسیار فراتر از این صحبت‌ها بود.

جرج به‌عنوان یک عضو باسابقه‌ی تیم، نقش قابل توجهی در تکمیل کارهای بازی God of War و ازبین‌بردن باگ‌های آن داشت. حرف‌های زیاد دیگری را می‌توانم راجع به او به زبان بیاورم؛ مثل خیلی از دیگر اشخاصی که با جرج کار کردند. بازی‌ها توسط انسان‌ها ساخته می‌شود. ما پنج‌شنبه یک انسان بزرگ را از دست دادیم. دل ما برای تو تنگ خواهد شد، مرد بزرگ».


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده