// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۴

آپدیت بازی Assassin’s Creed Valhalla با محوریت اضافه شدن درجه سختی جدید

آپدیت جدید Assassin’s Creed Valhalla فردا منتشر می‌شود و محتوای نسبتا زیادی را به این بازی اضافه می‌کند.

بازی Assassin’s Creed Valhalla تا چند ماه دیگر به اولین سالگرد انتشارش نزدیک می‌شود و یوبیسافت در این مدت برای آن آپدیت‌هایی حاوی محتوای تازه منتشر کرده است. به‌نظر می‌رسد که سازندگان جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی اساسینز کرید هنوز کارشان با این بازی تمام نشده است و آپدیت تازه‌ای با شماره‌ی 1.3.1 برای آن درنظر گرفته‌اند که فردا ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) منتشر می‌شود.

این‌طور که در حساب توییتری اساسینز کرید گفته شده است، آپدیت جدید حاوی محتوای قابل‌توجه‌ای است. با این به‌روزرسانی، سه نقشه‌ی River Raids جدید، درجه‌ی سختی Nightmare، سه توانایی جدید، سلاح‌ها و تجهیزات تازه و نوعی شمشیر کوتاه به Assassin’s Creed Valhalla اضافه خواهند شد. البته این آپدیت مانند هر به‌روزرسانی دیگری، احتمالا عملکرد بازی را بیشتر از قبل بهبود می‌دهد و باگ‌هایی را نیز رفع می‌کند.

Assassin’s Creed Valhalla در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پی سی، گوگل استادیا و آمازون لونا در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی آپدیت جدید Assassin’s Creed Valhalla چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده