// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۰

سگا مشغول کار روی آپدیت بازی Sonic Colors Ultimate است

بازی Sonic Colors Ultimate شرکت سگا از برخی باگ‌ها و کرش‌ها رنج می‌برد که سازندگان مشغول ارزیابی آن‌ها برای ساخت و عرضه‌ی آپدیت نرم‌افزاری هستند.

گیمرهای نسخه‌ی ریمستر سونیک کالرز با مشکلات فنی روبه‌رو شده‌اند؛ مخصوصا موقع تجربه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ. این مشکلات از باگ‌ها آغاز می‌شوند و به کرش کردن بازی می‌رسند. شرکت سگا مشغول بررسی ایرادهای بازی Sonic Colors Ultimate است تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن با یک پچ به برطرف ساختن آن‌ها بپردازد.

البته در همین حین سگا خرده‌ای هم از گیمرهایی گرفت که از اجرای بازی روی امولاتور (شبیه‌ساز) ویدیو ضبط می‌کنند و آن را به‌عنوان نمایش‌دهنده‌ی مشکلات نسخه‌های واقعی در اینترنت می‌گذارند. هرچند برخی از رسانه‌ها می‌گویند که روی خود کنسول نینتندو سوییچ هم با چنین مشکلاتی مواجه شده‌اند. نماینده‌ی تیم سازنده ضمن تشکر از گیمرها اعلام کرد که مشغول بررسی مشکلات واقعی بازی Sonic Colors Ultimate است. ویدیو زیر توسط رسانه GameXplain با تجربه‌ی سونیک کالرز آلتیمیت روی خود کنسول نینتندو سوییچ ضبط شد.

دانلود ویدیو از آپارات

البته رسانه Nintendo World Report می‌گوید که در عین قابل مشاهده بودن این گلیچ‌ها روی خود دستگاه، به‌صورت طبیعی با آن‌ها مواجه نشده است. در حقیقت اکنون گیمرها در اینترنت به یکدیگر می‌گویند که در فلان نقطه از بازی کاری به‌خصوص را انجام بدهند، با یک گلیچ جدی مواجه می‌شوند. در نتیجه قطعا برخی از افرادی که ویدیو بعضی از مشکلات بازی Sonic Colors Ultimate را به اشتراک می‌گذارند، عامدانه به‌دنبال برانگیختن گلیچ و ضبط ویدیو بوده‌اند. افرادی که نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس بازی سونیک کالرز آلتیمیت را خریداری کردند، زودتر از گیمرهای دیگر می‌توانستند مشغول تجربه‌ی آن شوند.

پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس وان هم پلتفرم‌های دیگر بازی Sonic Colors Ultimate هستند. البته کنسول‌های نسل ۹ سونی و مایکروسافت نیز طبیعتا با بکوارد کامپتیبیلیتی توانایی اجرا آن را دارند. نسخه‌ی سوییچ به‌صورت ۳۰ فریم بر ثانیه و با پیشرفت حداقلی نسبت به نسخه‌ی Wii اجرا می‌شود؛ برخلاف نسخه‌های دیگر که سگا آن‌ها را ریمسترهای واقعی می‌داند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده