// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۳

بازی فوتبالی Sociable Soccer در راه کامپیوتر و کنسول ها

بازی FIFA، بازی eFootball و بازی UFL قرار نیست تنها ویدیوگیم‌های فوتبالی کنسول‌ها و PC در نسل ۹ باشند. زیرا سازندگان بازی Sociable Soccer هم می‌خواهند آن را به این پلتفرم‌ها می‌آورند.

بازی فوتبالی آرکید Sociable Soccer، دنباله‌ی معنوی مجموعه بازی Sensible Soccer است. اکنون بازی Sociable Soccer ’21 فقط روی سرویس اپل آرکید قرار دارد و گیمرهای پلتفرم iOS می‌توانند از آن لذت ببرند. شرکت Kiss به‌عنوان ناشر اعلام کرد که می‌خواهد در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۲ (۲۸ فروردین ۱۴۰۱) می‌خواهد بازی Sociable Soccer ‘22 را برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه کند.

سری بازی Sociable Soccer شباهت فراوانی به سری بازی Sensible Soccer دارد که یکی از کلاسیک‌های دهه‌ی ۹۰ میلادی است؛ سرگرم‌کننده برای مخاطب هدف و دارای گیم‌پلی پرسرعت. پروسه‌ی تولید این بازی و عرضه‌ی آن سال‌ها زمان برد.

والپیپر HD بازی فوتبالی Sociable Soccer

پیشرفت‌های نسخه‌ی کنسولی/کامپیوتری فقط گرافیکی نیستند. جان هیر به‌عنوان سازنده‌ی اصلی بازی Sociable Soccer تایید کرد که نسخه‌ی کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی امکانات بیشتری را در اختیار گیمر می‌گذارد. او برای عرضه‌ی بازی به این شکل هیجان‌زده است. شاید بازی Sociable Soccer ‘22 بتواند واقعا میان گیمرها شناخته شود و به مراتب بیشتر از گذشته، مجموعه را به موفقیت برساند.

بازی Sociable Soccer ‘22 پس از عرضه حدودا هر شش ماه یک بار، آپدیتی بزرگ را دریافت خواهد کرد تا بهتر از قبل شود. از مکانیک‌های گیم‌پلی بازی تا انیمیشن‌های آن با گذر زمان پیشرفت خواهند داشت؛ همین‌طور فیزیک توپ و قاب‌بندی‌های دوربین.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده