// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۲

بازی لوتر شوتر Project Magnum با انتشار تریلری معرفی شد

استودیوی NAT Games بدون اعلام قبلی با انتشار تریلری از پروژه‌ی جدید خود به نام Project Magnum رونمایی کرد که در سبک لوتر شوتر قرار دارد.

استودیوی کره‌ای NAT Games که زیرمجموعه‌ای از شرکت Nexon محسوب می‌شود، به‌تازگی با انتشار تریلری از بازی نقش‌آفرینی و لوتر شوتر جدید خود به نام Project Magnum رونمایی کرده است. در تیتر تریلر معرفی این بازی از عبارت Working Title استفاده شده است. این می‌تواند به این معنی باشد که Project Magnum هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد و ایده‌ها، مکانیک‌های گیم‌پلی و حتی گرافیک آن ممکن است در طول ساخت دستخوش تغییراتی اساسی شوند. در تریلر مذکور می‌توانیم نگاهی گذرا به گیم‌پلی اولیه‌ی بازی و همچنین حال‌و‌هوای آن داشته باشیم. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اگر بخواهیم از لحاظ حال‌و‌هوا، جلوه‌های بصری و طراحی هنری Project Magnum را قضاوت کنیم، به‌نظر می‌رسد که سازندگان این بازی برای ساخت آن از مجموعه‌های مختلفی مانند فاینال فانتزی، دستینی و Devil May Cry الهام گرفته‌اند. در بخش مبارزات نیز همان‌طور که تریلر نشان داده می‌شود، Project Magnum تاکید زیادی روی تیراندازی سوم‌شخص دارد.

بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که کاراکترهای Project Magnum علاوه‌بر سلاح‌های گرم، از قدرت‌هایی فراطبیعی نیز می‌توانند برای شکست دشمنان بازی که شبیه به موجودات فضایی هستند، استفاده کنند. مورد دیگری که در تریلر به چشم می‌خورد، استفاده‌ی یکی از شخصیت‌ها از نوعی طناب جادویی است که احتمالا در بازی نقش قلاب را ایفا می‌کند و بازیکنان با استفاده از آن می‌توانند خود را به سمت دشمنان یا از پرتگاه‌ها به سمت بالا بکشند.

Project Magnum هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و در حال حاضر تنها می‌دانیم برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی در دست ساخت قرار دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Project Magnum چیست؟ اگر بخواهید از اولین تریلر بازی قضاوت کنید، فکر می‌کنید که می‌تواند به بازی موفقی در سبک لوتر شوتر تبدیل شود؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده