// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۷

رونمایی از اپراتور جدید بازی Rainbow Six Extraction با انتشار یک تریلر

یوبیسافت با انتشار تریلری از قابلیت‌های Finka رونمایی کرده است. این اپراتور با استفاده از یک ابزار بسیار پیشرفته از جهات مختلف به هم‌تیمی‌هایش کمک می‌کند.

همین‌طور که به تاریخ انتشار بازی Rainbow Six Extraction نزدیک‌تر می‌شویم، یوبیسافت نیز تریلرها و اطلاعات بیشتری از این بازی شوتر تاکتیکی منتشر می‌کند. آن‌ها به‌تازگی تریلر جدیدی منتشر کرده‌اند که قابلیت‌های کاربردی اپراتور Finka را در میدان نبرد به نمایش می‌گذارد. فینکا با استفاده از قابلیت نانوبات‌ها می‌تواند از جهات مختلف به هم‌تیمی‌هایش کمک کند و قدرت آن‌ها را افزایش دهد. او درکل می‌تواند نقش یک پشتیبان قدرتمند را برای هم‌تیمی‌هایش داشته باشد.

زمانی‌که Finka نانوبات‌های خود را فعال می‌کند، میزان سلامتی یاران او افزایش، میزان لگد اسلحه‌ی آن‌ها کاهش و دقت نشانه‌گیری آن‌ها افزایش می‌یابد. همچنین هم‌تیمی‌هایی که اصطلاحا داون شده‌اند نیز احیا خواهند شد و می‌توانند به میدان مبارزه بازگردند. این قابلیت فینکا مخصوصا برای جلوگیری از وارد شدن تیم به فاز ناک‌اوت مفید خواهد بود؛ فازی که درصورت ورود به آن، تیم باید زودتر از موعد از نقشه‌ی بازی خارج شود. علاوه‌بر‌این، در تریلر گفته می‌شود که «این تازه نصف ماجرا است.» این می‌تواند به این معنی باشد که Finka دارای قابلیت‌های دیگری است که می‌تواند علیه دشمنان به کار گیرد. شما می‌توانید تریلر معرفی Finka را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Rainbow Six Extraction در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استادیا و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین چندوقت پیش ویدیویی از رینبو سیکس اکسترکشن فاش شده بود که در آن فروشگاهی برای خرید ارزهای درون بازی و خریدهای درون‌برنامه‌ای آن نشان داده می‌شد. این ویدیو البته در حال حاضر از سطح اینترنت حذف شده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی اپراتور Finka در بازی Rainbow Six Extraction و قابلیت‌های او چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده