نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۵

اعلام تاریخ عرضه Crysis Remastered Trilogy با پخش تریلر جدید بازی

جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Crysis Remastered Trilogy ضمن نمایش سه قسمت بازی که از نظر گرافیکی به‌روزرسانی شده‌اند، تاریخ انتشار آن را هم اعلام می‌کند.

سال گذشته و به‌لطف عرضه‌ی نسخه‌ی ریمسترشده‌ی قسمت اول سری کرایسیس (Crysis)، این مجموعه دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی و به‌لطف جدیدترین تریلر پخش شده از کمپانی Koch Media، تاریخ انتشار نسخه‌ی ریمسترشده‌ی هر سه قسمت مجموعه‌ی کراسیس (Crysis Remastered Trilogy) اعلام شده است. بروزرسانی جلوه‌های گرافیکی هر سه نسخه‌ی منتشر شده از مجموعه‌ی کرایسیس، اصلی‌ترین مشخصه‌ی این پکیج است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Crysis Remastered Trilogy در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) راهی کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، کنسول‌های نسل ۹ و پی سی خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند هر یک از نسخه‌های سه‌گانه‌ی ریمسترشده را به‌صورت جداگانه خریداری کنند. نسخه‌ی ریمسترشده‌ی سه‌گانه‌ی Crysis روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به‌صورت Native اجرا نمی‌شود و از طریق قابلیت بکوارد، جلوه‌های گرافیکی نسخه‌های نسل ۸ را نمایش می‌دهد.

البته که گفته می‌شود دارندگان ایکس باکس می‌توانند با تکنیک FPS Boost جلوه‌های گرافیکی بازی را تقویت کنند اما چنین موردی برای دارندگان پلی استیشن 5 صدق نمی‌کند. سه‌گانه‌ی کرایسیس برای افرادی که ویدیوگیم را طی ۱۰ سال اخیر به‌صورت جدی دنبال می‌کردند، نامی خاطره‌انگیز و بسیار جذاب است. Crysis با ترکیب کردن ژانر شوتر اول‌شخص با عناصر سندباکس توانست یک تجربه‌ی جذاب از تیراندازی و آزادی عمل را به‌بازیکنان پیشکش کند.

بازی در زمان عرضه‌اش با آن جلوه‌هایی چشم‌گیر و تحسین‌برانگیز از گرافیک فنی/هنری، خیلی سریع به‌یکی از مهم‌ترین آثار آن زمان تبدیل شد. دنباله‌های Crysis مخصوصا قسمت دوم با جدی‌تر دنبال کردن قصه‌ی این مجموعه و شاخ‌وبرگ دادن به‌‌مکانیزم‌های گیم‌پلی، این ممجوعه را به‌عنوان یکی از آثار مهم ژانر شوتر اول‌شخص، تثبیت کردند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده