نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۹

بازی Watch Dogs Legion را برای مدتی کوتاه رایگان تجربه کنید

دارندگان پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، پی سی و گوگل استیدیا برای مدتی محدود می‌توانند واچ‌ داگز لیجن را به‌رایگان تجربه کنند.

حدودا یک سال می‌شود که از عرضه‌ی بازی Watch Dogs Legion گذشته است. تازه‌ترین اثر از سری بازی‌های واچ‌ داگز با اجرای خوب ایده‌هایی مثل بازی در نقش تک‌تک NPCها با توانایی‌ها بسیار متنوعی که داشتند، کنار پیاده‌سازی یک ساختار به‌خصوص از گیم‌پلی که اختیار بالایی به‌گیمر می‌داد، بازیکنان پرتعدادی را ساعت‌ها و ماه‌ها سرگرم کرد. طی این یک سال و به‌لطف پشتیبانی خوب یوبیسافت از Watch Dogs Legion، شاهد افزوده شدن محتویات داستانی باکیفیت (مثل محتوای ایدن پیرس و Assassin's Creed) بودیم و به‌واسطه‌ی نشر آپدیت‌های مختلف، یوبیسافت تا حدودی توانست ایرادهای فنی بازی را هم پوشش بدهد.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی و با اعلامیه‌ی رسمی یوبیسافت، بازی واچ‌ داگز لیجن در این آخر هفته (در تقویم میلادی) برای دارندگان پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، پی سی و گوگل استیدیا رایگان خواهد شد. از تاریخ ۳ تا ۵ سپتامبر (۱۲ تا ۱۴ شهریور) دارندگان پلتفرم‌های نام‌برده می‌توانند به‌رایگان بازی Watch Dogs Legion را تجربه کنند. نسخه‌ی کامل این بازی همراه‌با تمامی آپدیت‌ها و محتوای آنلاین در این ۲ روز به‌صورت کامل در دسترس خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که چرا کنسول‌های ایکس باکس مابین پلتفرم‌های در دسترس برای تجربه‌ی رایگان اثر ذکر نشده‌اند. یوبیسافت به‌تازگی حالت آنلاین Legion of The Dead و کراس‌اور داستانی Assassin's Creed را با اپراتور «دارسی» منتشر کرده است. جدیدترین مأموریت منتشر شده برای بخش آنلاین بازی، یک کراس‌اور مابین سری واچ‌ داگز و سریال Money Heist محسوب می‌شود که در‌ آن، افراد باید یک سری کد به‌خصوص را سرقت کنند.

تصویر ایدن پیرس در بازی واچ داگز لیجن

بازی واچ‌ داگز لیجن سال گذشته در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی Watch Dogs Legion چنین می‌خوانیم:

«بازی Watch Dogs Legion نه‌تنها یک دنباله‌ی عالی برای سری واچ‌ داگز، بلکه یکی از بهترین مخلوقات یوبیسافت در نسل هشتم محسوب می‌شود. یوبیسافت با درس گرفتن از اشتباهات گذشته توانسته تجربه جهان‌باز با‌کیفیتی را در اختیارمان بگذارد. تازه‌ترین قسمت از سری واچ‌ داگز با پرداختن به یک خیزش مَدنی در شهر لندن که حالا از سیستم CtOS میزبانی می‌کند، به روایت داستانی هیجان‌انگیز، غافل‌گیرکننده و جدی دست می‌زند. داستانی که با گیم‌پلی گسترده‌ی بازی ترکیب می‌شود و یک معجون به‌شدت سرگرم‌کننده، جذاب و خوش‌ساخت را پدید می‌آورد. یوبیسافت با اجرای عالی ایده‌ی تبدیل کردن NPCهای بازی به شخصیت‌های اصلی آن، ضمن پدید آوردن یک تجربه‌ی به‌شدت متنوع با ارزش تکرار بالا، باعث شکل‌گیری یک هارمونی خاص می‌شود که تکه‌های پازل گیم‌پلی و روایت را کنار یکدیگر می‌چسباند. هرچند این بازی یوبیسافت هم از مشکلات فنی و باگ‌ها رنج می‌برد، اما کیفیت بخش‌های دیگرش آنقدر بالا است که ارزش تحمل کردن آن‌ها را داشته باشد.»


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده