// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۰

تریلر معرفی حالت Rivals بخش آنلاین بازی Ghost of Tsushima

بخش آنلاین Ghost of Tsushima انقدر به محبوبیت زیادی رسید که حالا به‌صورت جداگانه هم عرضه شده است. سازندگان تریلری از حالت Rivals بخش آنلاین این بازی هم به اشتراک گذاشتند.

اکنون بسیاری از گیمرها مشغول تجربه‌ی بازی Ghost of Tsushima Director's Cut استودیو ساکرپانچ روی کنسول PS4 و پلی استیشن 5 سونی هستند. برخی از افراد فقط متمرکز روی تجربه‌ی بخش تک‌نفره و داستانی این بازی سامورایی‌محور می‌شوند و عده‌ای هم از بخش تک‌نفره و هم از بخش آنلاین با نام لجندز (Legends/افسانه‌ها) لذت می‌برند. اما بخش آنلاین این بازی قدم به قدم آن‌چنان گسترش پیدا کرد و به محبوبیت دست یافت که دیگر عرضه‌ی جداگانه‌ی آن هم منطقی شد. در حقیقت اگر فقط می‌خواهید بخش آنلاین بازی Ghost of Tsushima را تجربه کنید، نیازی به خرید نسخه‌ی کامل ندارید.

شما می‌توانید با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار، صاحب بازی Ghost of Tsushima: Legends شوید. ساکر پانچ طی ماه‌های اخیر مدام محتواهای بخش لجندز بازی Ghost of Tsushima را افزایش داده است و حالا یک Mode جدید به اسم Rivals را هم تقدیم گیمرها می‌کند؛ یک حالت 2v2 (دو نفر مقابل دو نفر) که در آن گیمرها برای کشتن دشمن‌ها و جمع‌آوری ماگاتاما (Magatama/نوعی از مهره‌های ارزشمند) می‌جنگند. دو تیم که هرکدام متشکل از دو بازیکن هستند، به نبرد با هوش مصنوعی بازی می‌پردازند. اعضای هر تیم با شکست دادن چند دشمن، شانس اعمال نفرین‌هایی روی تیم مقابل را به‌دست می‌آورند تا پروسه‌ی پیشرفت اعضای آن را کند کنند.

وقتی به اندازه‌ی لازم ماگاتاما جمع کرده باشید، می‌توانید سراغ Last Stand بروید؛ تا با آخرین و قوی‌ترین موج از دشمن‌ها مواجه شوید که اگر آن‌ها را شکست بدهید، تیم برنده نام می‌گیرید. ممکن است عده‌ای با مطالعه‌ی این توضیحات به یاد مد Gambit بازی Destiny 2 شرکت بانجی بیافتند.

دانلود ویدیو از آپارات

اشخاصی که بازی Ghost of Tsushima: Legends را خریداری کنند، بعدا می‌توانند با پرداخت مابه‌التفاوت آن نسبت به قیمت دایرکترز کات، صاحب نسخه‌ی کامل شوند

فراموش نکنید که بازی Ghost of Tsushima از Cross-Platform و Cross-Progression پشتیبانی می‌کند. به این معنی که گیمرها نسخه‌ی پلی استیشن 4 و بازیکن‌های نسخه‌ی پلی استیشن 5 گوست آو سوشیما می‌توانند بدون هیچ مشکلی مشغول تجربه‌ی بخش لجندز با یکدیگر شوند.

همچنین Saveهای گیمر نیز به ساده‌ترین شکل ممکن از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 می‌آیند. راستی اگر بازی Ghost of Tsushima: Legends را خریداری کردید و بعد خواستید به سراغ نسخه‌ی کامل بروید، فقط کافی است که مابه‌التفاوت قیمت Ghost of Tsushima: Legends با قیمت Ghost of Tsushima Director's Cut را پرداخت کنید.

آپدیت جدید گوست آو سوشیما علاوه‌بر Rivals هم موارد دیگری را با خود به همراه دارد. یک سیستم Gear Mastery جدید به بازی اضافه می‌شود که به شما اجازه می‌دهد با پشت سر گذاشتن چالش‌های Mastery، سطح ابزار خود را از 110 Ki به ۱۲۰ برسانید و یک جای جدید برای Perkها باز کنید. در نتیجه عملا با این آپدیت جدید فرصت کسب قابلیت‌ها و یادگیری تکنیک‌های تازه را به‌دست می‌آورید. روند عرضه‌ی آپدیت‌های رایگان متوقف نمی‌شود و یک نقشه‌ی جدید برای بخش Rivals، چند نقشه‌ی تازه برای بخش Survival و نسخه‌ای سخت‌تر از Trials of Iyo نهایتا چند هفته‌ی دیگر به بازی Ghost of Tsushima: Legends می‌آیند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده