نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۸

اعلام تاریخ عرضه بازی Sol Cresta

تاریخ عرضه بازی Sol Cresta محصول پلاتینیوم گیمز برای پلتفرم‌های مختلف اعلام شده است.

بنابر اخبار حوزه بازی، بازی Sol Cresta محصول PlatinumGames (پلاتینیوم گیمز) در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) برای کنسول‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پلتفرم پی‌ سی عرضه می‌شود. این بازی با برچسب قیمت ۳۹.۹۹ دلار و توسط خود پلاتینیوم گیمز عرضه خواهد شد. در روز عرضه‌ی بازی Sol Cresta، یک بسته‌ی الحاقی نیز برای آن در دسترس قرار خواهد گرفت. بسته‌ای الحاقی که یک بخش داستانی جدید به بازی اضافه می‌کند.

این بسته‌ی الحاقی دراماتیک نام دارد، از حضور صداپیشه‌ها بهره می‌برد و دارای داستانی به نویسندگی هیدکی کامیا، کارگردان بازی‌های پلاتینیوم گیمز است. تاکنون قیمت بسته‌ی الحاقی دراماتیک مشخص نشده است. بازی Sol Cresta دنباله‌ی بازی‌های Moon Cresta محصول ۱۹۸۰ و Terra Cresta محصول ۱۹۸۵ محسوب می‌شود. بازی Sol Cresta سال گذشته در روز موسوم به دروغ آوریل معرفی شد و به همین دلیل بسیاری بر این باور بودند که معرفی این بازی بخشی از شوخی‌های دروغ آوریل است و واقعیت ندارد.

پلاتینیموم گیمز اما یک سال بعد تاکید و اعلام کرد که Sol Cresta یک بازی واقعی است و علاوه‌براین، اولین بازی از یک مجموعه‌ی جدید نیز به حساب می‌آید. مجموعه‌ی مذکور آرکید نئو-کلاسیک نام دارد. در بازی‌های این مجموعه ضروریات بامزه و روحِ بازی‌های کلاسیک با تکنولوژی‌ها و توانایی‌های مدرن پولیش خواهند خورد. در آینده نیز بازی‌های بیشتری از این مجموعه به‌دست خواهد رسید. پلاتینیوم گیمز خبر ساخت بازی Sol Cresta را به‌عنوان چهارمین اعلامیه از اعلامیه‌های چهارگانه‌ی خود در روز دروغ آوریل منتشر کرد.

به‌دلیل انتشار این چهار اعلامیه در روز مذکور، بسیاری از کاربران معتقد بودند این اخبار واقعیت ندارند. از طرفی یک خبر پنجم نیز به‌عنوان اعلامیه‌ی پاداش در همان روز منتشر شد تا به این ترتیب احتمال واقعیت نداشتن این اعلامیه‌ها بیش‌ازپیش شود. سایت مربوط‌به این اعلامیه‌ها پس از مدتی تغییر کرد و اعلام شد اعلامیه‌ی پاداش درواقع خبر ساخت بازی Sol Cresta بوده است. چهار خبر دیگر مربوط‌به باز‌ی‌ The Wonderful 101: Remastered، پروژه G.G، استودیو جدید پلاتینیوم گیمز و بازی World of Demons بودند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده