// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۳

نمایش جزئیات فصل پنجم Hitman 3 در تریلر جدید بازی

در تریلر جدید Hitman 3، به محتوای فصل پنجم این بازی به نام Season of Gluttony نگاهی خواهیم داشت.

فصل چهارم از مجموعه فصل‌های Seven Deadly Sins بازی Hitman 3 به نام Season of Lust اخیرا به اتمام رسید و حالا فصل پنجم آن به نام Season of Gluttony (فصل شکم‌پرستی) شروع شده است. در این فصل آیتم‌های تزئینی، Elusive Targetهای جدید و موارد دیگری به بازی اضافه می‌شوند. استودیوی IO Interactive برای نشان دادن مواردی که در فصل Gluttony به هیتمن 3 اضافه می‌شود، تریلری منتشر کرده است.

آیتم‌های جدید این فصل شامل یک‌ دست کت‌و‌شلوار جدید، یک سلاح شات‌گان تازه و یک پک آدامس بادکنکی می‌شود. همچنین دو Elusive Target که به نام The Procurers (دلال‌ها) شناخته می‎‌شوند، از تاریخ ۳ تا ۲۳ سپتامبر (۱۲ شهریور تا ۱ مهر) در نقشه‌ی Dartmoor حضور خواهند داشت. یک Elusive Target دیگر نیز به نام The Food Critic (منتقد غذا) قرار است بین تاریخ‌های ۷ تا ۲۷ سپتامبر (۱۶ شهریور تا ۵ مهر) در نقشه‌ی Bangkok هیتمن 3 حضور داشته باشد. گفتنی است که با کشتن The Food Critic، یک دست کت‌و‌شلوار کژوال همراه‌با دستکش برای بازیکنان آنلاک خواهد شد.

این‌بار نقشه‌ی بانکوک در Season of Gluttony به رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. بازیکنان بین تاریخ‌های ۹ تا ۱۹ سپتامبر (۱۸ تا ۲۸ شهریور) به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا تمام موارد موجود در این نقشه را تجربه کنند. علاوه‌براین‌ها، در فصل پنجم مأموریت‌های Contracts مخصوص و جدیدی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که یکی از آن‌ها با همکاری وب‌سایت ScreenRant طراحی شده است. شما می‌توانید تریلر Season of Gluttony هیتمن 3 را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Hitman 3 در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و پی سی در دسترس است. این بازی همچنین ازطریق سرویس ابری روی کنسول نینتندو سوییچ قابل بازی است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی محتوای Season of Gluttony هیتمن 3 چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده