نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۶

نمایش گیم‌ پلی جدید بازی Far Cry 6 روی ایکس باکس سری ایکس

روز گذشته شرکت یوبی‌سافت نمایش جدیدی و نسبتا بلندی از بازی مورد انتظار Far Cry 6 روی کنسول نسل نهمی مایکروسافت منتشر کرد.

در جریان جدیدترین استریم Ubisoft News Playes نمایشی یک ساعته از گیم‌پلی بازی Far Cry 6 روی کنسول ایکس باکس سری ایکس پخش شد که قسمت‌های بیشتری از گیم‌پلی این بازی را به نمایش می‌گذارد. منطقه El Este از شهر یارا که داستان بازی در آن جریان دارد، تمرکز اصلی نمایش روز گذشته بود.

طبق گفته‌های نوید خاوری، کارگردان روایت بازی، این نمایش به‌صورت مستقیم از اجرای بازی روی کنسول ایکس باکس سری ایکس برداشته شده است و بازیکنان می‌توانند انتظار پیشرفت‌ها و بهبودهایی جزئی در گرافیک بازی تا زمان عرضه را نیز داشته باشند. مانند قسمت قبلی این سری، هر کدام از منطقه‌ها و ریجن‌های نقشه بازی، آب‌وهوا، حیوانات، دشمنان و موانع مخصوص به خود را خواهد داشت که بازیکنان باید با استفاده از مجموعه‌ای متنوع از سلاح‌ها و تجهیزات با آن‌ها مقابله کنند.

براساس گفته‌های خاوری تمامی مراحل اصلی و فرعی بازی Far Cry 6 از حالت Co-op پشتیبانی خواهد کرد و بازیکنان می‌تواند مراحل داستانی را نیز همراه‌با دیگر دوستان‌شان تجربه کنند. تیم سازنده امیدوار است تا بتواند پشتیبانی از فناوری کراس‌پلی یا بازی بین پلتفرمی را نیز در بخش کوآپ بازی اضافه کند، موردی که به احتمال زیاد در زمان انتشار بازی در پاییز امسال در دسترس بازیکنان نخواهد بود.

طبق اطلاعات منتشر شده در حالت کوآپ، پیشرفت‌های داستانی و انجام مراحل تنها برای پلیر اصلی ثبت می‌شود و برای پلیر دوم یا مهمان تنها پیشرفت‌های شخصی مانند به‌دست آوردن منابع و تجهیزات در سرورهای بازی ثبت خواهد شد. شخصی‌سازی HUD یا رابط کاربری بازی نیز در بازی فارکرای 6 وجود دارد و بازیکنان می‌توانند براساس سلیقه خود موارد غیرضرروی مانند مینی‌مپ بازی یا نوار سلامتی بالای سر دشمنان را از تنظیمات بازی غیرفعال کنند. شما می‌توانید در ادامه این نمایش گیم‌پلی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق تایید یوبیسافت، تمام کاربرانی که هر نسخه از بازی را پیش از انتشار پیش‌خرید کنند، باندل The Libertad Pack را که شامل اسلحه Discos Locos و Libertad Chorizo می‌شود هنگام عرضه بازی دریافت خواهند کرد. خریداران نسخه Gold Edition و Ultimate Edition بازی نیز به ترتیب سیزن پس بازی (که شامل سه بسته الحاقی می‌شود) و باندل Ultimate Pack بازی را که حاوی بسته‌های The Jungle Expedition Pack ،The Croc Hunter Pack و The Vice Pack خواهد بود در اختیار خواهند داشت.

بازی Far Cry 6 برای عرضه روی پلتفرم‌های پی‌سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده