// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۵

واکنش منتقدین به بازی No More Heroes 3

جمعه گذشته بازی No More Heroes 3 روانه بازار شد و نمرات آن، خبر از یک بازی نسبتا خوب برای نینتندو سوییچ می‌دهد.

No More Heroes یکی از مجموعه‌های قدیمی نینتندو است که اولین نسخه از آن برای نینتندو Wii در دسترس قرار گرفت و سودا ۵۱ با خلق این بازی توانست یک تجربه دیوانه‌وار، عجیب و کاملا متفاوت نسبت‌به سایر بازی های ویدیویی را در اختیار کاربران قرار دهد. 

ازاین‌رو کاربران بیش‌ازپیش منتظر بازی No More Heroes 3 بودند، آن هم زمانی‌که ریمستر نسخه اول و دوم برای نینتندو سوییچ هم عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی را هم کسب کند. داستان No More Heroes 3 به‌گونه‌ای است که ماجراجویی‌های ترویس تاچ‌داون، قهرمان سری No More Heroes، به پایان می‌رسد.

حال وی در آخرین ماجراجویی خود باید با بیگانه‌هایی مبارزه کند که قصد نابودی زمین را دارند. روز جمعه No More Heroes 3 عرضه شد و باتوجه‌به میانگین امتیاز آن، با یک محصول نسبتا خوب روبه‌رو هستیم. در ادامه می‌توانید واکنش بعضی از منتقدین No More Heroes 3 را در زومجی مطالعه و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

No More Heroes 3

  • سازنده: Grasshopper Manufacture
  • ناشر: Marvelous
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ
  • سبک: اکشن ماجراجویی

ترویس تاچ دون در بازی No More Heroes 3

هابی کنسولز: ۸۵ از ۱۰۰

No More Heroes 3 چیزهایی را که از سودا ۵۱ انتظار داریم، در دسترس قرار می‌دهد؛ یک سیستم مبارزاتی اعتیادآور و دیوانه‌وار که تمامی آزادی عمل‌های سازنده خود را به‌نمایش گذاشته و یک گیم‌پلی سرگرم کننده که پستی و بلندی‌های مختلفی دارد. این در حالی است که تجربه‌ی مداوم و پشت سر هم بازی، باعث می‌شود یک تجربه هیجان‌انگیز و شگفت‌انگیز را کسب کنید. 

گیمینگ بولت: ۸۰ از ۱۰۰

برای اینکه از جهان No More Heroes 3 لذت ببرید، به هیچ‌وجه نباید داستان آن را جدی بگیرید. البته باید به آن دقت کنید و عمیق باشید، اما به‌دنبال دلیل برای اتفاق‌ها نگردید. ازاین‌رو قادر به سرگرم شدن خواهید بود.

گیم اینفورمر: ۷۸ از ۱۰۰

زمان من در No More Heroes 3 به دو بخش تقسیم می‌شود. وقت‌های کوتاه و سرگرم کننده‌ای که با باس فایت‌ها و میان‌پرده‌های بازی سپری می‌شد و زمان‌های طولانی خسته کننده‌ای که مربوط‌به وقت گذراندن در جهانی است که تاریخ مصرف طراحی آن گذشته و حتی پس از کشتن چند باس می‌خواستم آن را رها کنم، اما خوشحالم که تا انتهای بازی صبر کردم. بازی دارای لحظات سرگرم کننده و جالب مختلفی است و بی‌پرده بودن آن در بیان بعضی از مسائل را دوست دارم. کسانی که روی داستان ترویس تاچ‌داون سرمایه‌گذاری کرده‌اند، بهتر است No More Heroes 3 را تجربه کنند. کاربران تازه‌وارد هم قبل از ورود به باغی از دیوانه بازی‌های مختلف، بهتر است ابتدا نسخه‌های قبلی را بازی کنند.

گاردین: ۶۰ از ۱۰۰

No More Heroes 3 یک بازی پالیش نشده و شلوغ است، اما یک هرج‌و‌مرج و شادی خاصی در آن نهفته است. اگر علاقه‌مند به بازی‌های عجیب و غریب در صنعت بازی‌های ویدیویی هستید و دنبال نوستالوژی می‌گردید، همچنین پالیش نبودن یک بازی هم برای‌تان مهم نیست، No More Heroes 3 می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این در حالی است که کاربران علاقه‌مند به بازی‌های مدرن، تجربه‌ی No More Heroes 3 نیاز به صبر و حوصله‌ای دارد که ارزشش از خود بازی بیشتر است. 

آی‌جی‌ان: ۶۰ از ۱۰۰

No More Heroes 3 یک بازی سرگرم کننده، اما شدیدا یک دنباله نابرابر نسبت‌به نسخه‌های قبلی است که فقط طرفداران سر سختی مثل سودا ۵۱ با آن ارتباط برقرار می‌کنند. این در حالی است که برای کاربران عادی، بازی یک قدم رو به عقب نسبت‌به No More Heroes 1 و No More Heroes 2 به حساب می‌آید. سیستم مبارزات بازی می‌تواند خود را سرگرم کننده جلوه دهد؛ مخصوصا در نبرد با باس‌ها. این در حالی است که عملکرد ضعیف بخش فنی بازی سبب شده تا محصول مهم Grasshopper Manufacture آنطور که باید و شاید دیده نشود. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده