// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶

نمایش کلاس Barbarian بازی Diablo 2: Resurrected در تریلر جدید

در جدیدترین تریلر بازی Diablo 2: Resurrected نگاهی داریم به کلاس شخصیتی Barbarian که دارای مهارت‌هایی در مبارزه‌ی از نزدیک است.

Diablo 2: Resurrected نسخه‌ی ریمستر بازی اکشن-نقش‌آفرینی و محبوب دیابلو 2 است که در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. در این بازی که قرار است تا چند هفته دیگر منتشر شود، جلوه‌های بصری نسبت به نسخه‌ی اصلی بهبود پیدا کرده‌اند و بازیکنان دوباره می‌توانند سراغ تجربه‌ی هک اند اسلش آشنای دیابلو بروند. باوجود تغییرات بصری و یک سری تغییرات دیگر اما ماهیت دیابلو 2 در Diablo 2: Resurrected حفظ شده است و برای مثال، کلاس‌های شخصیت به همان شکل نگه داشته شده‌اند.

درواقع بازیکنان درست مانند نسخه‌ی اوریجینال، همچنان باید از بین ۷ کلاس شخصیتی انتخاب کنند؛ کلاس‌هایی که هریک قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند. حال Blizzard تریلری منتشر کرده است که در آن نگاهی به کلاس Barbarian (یا همان بربر) خواهیم داشت که در کار با دو اسلحه و ایجاد آسیب فیزیکی و از نزدیک به دشمنان مهارت دارد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

کلاس Barbarian با استفاده از قابلیت Warcries قادر است دشمنان اطراف را گیج کند و به آن‌ها آسیب وارد کند و از طرفی با قابلیت Battlecries می‌تواند مواضع دفاعی دشمنان را تضعیف کند. Barbarian علاوه‌بر دارا بودن مهارت‌هایی چون Bash و Taunt، هنگام حرکت با اجرای فنی به نام Whirlwind (گردباد) می‌تواند به چند دشمن به‌صورت همزمان حمله کند. کلاس Barbarian را می‌توان از راه‌های مختلفی شخصی‌سازی کرد. درکل این کلاس مناسب بازیکنانی است که سبک مبارزه‌ی از نزدیک و تن‌به‌تن را می‌پسندند.

Diablo 2: Resurrected در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. نظرات شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی Diablo 2: Resurrected و کلاس Barbarian چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده