// شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵

بازگشت باس های آشنای متروید در تریلر جدید Metroid Dread

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Metroid Dread منتشر شده که در جریان آن شاهد باس فایت و همچنین مبارزات بازی هستیم.

هفته گذشته بود که نینتندو اعلام کرد که در این هفته شاهد تریلر جدیدی از بازی Metroid Dread خواهیم بود و حال به‌تازگی دومین تریلر بازی Metroid Dread منتشر شده و در جریان آن، شاهد ویژگی‌های ساموس نظیر Flash Shift یا جاخالی دادن به جلو و عقب هستیم. 

همچنین یکی دیگر از مهارت‌های ساموس در این بازی، Storm Missile نام دارد و در جریان آن ساموس می‌تواند نقاط مختلف را هدف قرار داده و موشک‌هایی را پرتاب کند. ازاین‌رو می‌توانید از این قابلیت برای مبارزات یا حل پازل‌های محیطی استفاده کنید. از دیگر مهارت‌های وی هم می‌توان به Dread Report برای شناسایی بلوک‌هایی اشاره کرد که قابل خراب شدن هستند یا Shinespark که به شما اجازه می‌دهد در حین پرواز کردن سرعت بیشتری داشته باشید و به دشمنان هم آسیب برسانید.

دراین‌میان بد نیست به سلاح‌های معروف مجموعه متروید از جمله Grapple Beam، Ice Missile و Speed Booster اشاره کرد. بااین‌حال موردی که در این تریلر هیجان‌انگیز است، نبرد با یکی از باس‌های بازی است. Kraid در این تریلر به‌نمایش گذاشته می‌شود و اگر از کاربران اولین نسخه از سری Metroid باشید، حتما با او آشنایی کامل دارید.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Metroid Dread را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. Metroid Dread در تاریخ ۱۶ مهر ماه (هشت اکتبر) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده