نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۲

داغ شدن تنور شایعات ساخت بازی Mandalorian با فاش شدن یک ویدیو گیم‌ پلی

گیم‌پلی چهار دقیقه‌ای و اکشن که با محوریت بازی The Mandalorian در اینترنت پخش شده، تنور شایعات پیرامون در دست ساخت بودن چنین بازی‌ای را داغ کرده است.

سریال The Mandalorian در فضاسازی، تعریف و اجرای اکثر عناصر قصه و لحظات اکشن به‌اندازه‌ای شبیه به‌بازی‌های ویدیویی بود که از زمان پخش آن تا حتی همین لحظه، افراد بسیار زیادی وجود دارند که ساخت چنین اثری در هنر هشتم را طلب می‌کنند. حتی کوری بارلوگ نیز بارها به‌چنین موضوعی اشاره کرده بود! شباهت مندلورین به‌بازی‌های اکشن - نقش‌آفرینی با المان‌ها و مولفه‌های گیرا در دنیاسازی باعث می‌شود تا یک شخص آشنا با دنیای گیم در زمان تماشای این سریال، ساخت اثری با محوریت مندلورین و ماجراجویی‌های کهکشانی‌ را آرزو بکند.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی یک ویدیو در اینترنت پخش شده که تنور شایعاتِ تولید یک اثر با محوریت سریال مندلورین را داغ کرده است. این گیم‌پلی چهار دقیقه‌ای که در ادامه تماشایش می‌کنیم،‌ با نمایش کاراکترهایی مثل «مندو» و «بیبی‌یودا»، هدف سازنده مبنی بر اقتباس از سریال مندلورین را برایمان روشن می‌کند. سؤال اصلی اینجا است که ویدیوی مورد بحث آیا توسط یک هوادار ساخته شده یا نه، ویدیویی فاش‌شده از بازی مندلورین است که حالا به‌شکل غیرقانونی در اینترنت دست به‌دست می‌شود. در ادامه شما را به‌تماشای این ویدیوی جذاب دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات

انیمیشن‌های بسیار نرم و روان مندو درکنار محیط‌های پرجزئیات، برخی را به‌این فکر برده که شاید یک هوادار با ماد کردن بازی Star Wars Battlefront 2 دست به‌ساخت چنین ویدیویی زده است؛ نکته اینجا است که انیمیشن‌های مندو در این ویدیو و مدل کاراکتر او اصلا در بازی بتل‌فرانت ۲ وجود ندارند. این موضوع لحظه‌ای جالب‌تر می‌شود که می‌بینیم منوی پلتفرم گوگل‌ استیدیا به‌نمایش درمی‌آید. آیا بازی مندلورین آن هم به‌شکل انحصاری برای استیدیا در دست ساخت است؟

نظرتان چیست؟ آیا یک بازی با محوریت مندلورین در دست توسعه است یا اینکه ویدیوی مورد بحث را یک طرفدار ساخته است؟ دیدگاه خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده