// جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۷

تغییر نام شخصیت بازی اورواچ بابت شکایت گسترده از بلیزارد

شرکت بلیزارد نه‌تنها نام شخصیت McCree را تغییر می‌دهد، بلکه به‌صورت کلی از این به بعد کمتر در جهان بازی اورواچ به دنیای واقعی اشاره می‌کند.

تلاش قابل‌توجه اکتیویژن برای نشان ندادن لوگو خود موقع صحبت راجع به بازی Call of Duty Vanguard به خوبی نشان می‌دهد که شرکت عظیم اکتیویژن بلیزارد چه وضعیتی دارد. حالا نوبت به تغییر نام شخصیت بازی Overwatch رسید؛ کاراکتر McCree که اسم او به جسی مک‌کری اشاره دارد. این فرد به‌تازگی از بلیزارد جدا شد. چرا؟ چون در شکایت جدی ایالت کالیفرنیا از اکتیویژن بلیزارد، بارها نام او ذکر شده بود. این شکایت می‌گوید که اکتیویژن بلیزارد طی سال‌ها انواع‌واقسام رفتارهای زشت و توهین‌آمیز نژادپرستانه و ضد زن را دربرابر کارمندهای خود داشته است.

بلیزارد می‌گوید برای وفادار ماندن به ارزش‌های خود، نام کاراکتر مک‌کری را عوض می‌کند. همچنین شرکت توضیح می‌دهد: «از این به بعد باملاحظه‌تر و فهمیده‌تر از قبل راجع به قرارگیری اشاراتی به دنیای واقعی در بازی تصمیم‌گیری خواهیم کرد». راستی فراموش نکنید که روایت داستانی جدید بازی Overwatch هم تأخیر خورد. این قصه قرار بود از ماه بعدی میلادی در اورواچ آغاز شود. بلیزارد برای جبران این تأخیر یک نقشه FFA جدید را در ماه سپتامبر برای بازی عرضه می‌کند.

رئیس بلیزارد به همراه رئیس بخش منابع انسانی درکنار کارگردان و طراح ارشد بازی دیابلو 4 تنها برخی از افرادی هستند که طی روزهای اخیر مجبور به ترک شرکت شدند. از سوی دیگر یک گزارش می‌گوید که اورواچ 2 شاید حتی به عرضه در سال ۲۰۲۲ میلادی هم نرسد. باید دید در آینده چه اتفاقاتی برای اکتیویژن بلیزارد رخ می‌دهند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده