// جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۹

نمایش مناطق مختلف در ویدیوهای جدید Starfield

به تازگی سه ویدیو جدید از بازی Starfield منتشر شده که هرکدام از آن‌ها یکی از محیط‌های این بازی را نمایش می‌دهد. 

در نمایشگاه E3 2021 بود که بازی Starfield با انتشار یک تریلر به‌صورت کامل رونمایی و تاریخ انتشار آن هم نمایش داده شد. این در حالی است که در رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ مایکروسافت، کاربران منتظر نمایش‌های بیشتر از این بازی بودند. این در حالی است که Starfield در آن رویداد نمایش نداد و حال به‌تازگی، اطلاعات جدیدی از این بازی مورد انتظار منتشر شده است.

سه ویدیو از بازی Starfield پخش شده که هرکدام از این ویدیوها، محیط‌های بازی Starfield را نشان می‌دهند. اولین محیط، New Atlantis نام دارد که پایتخت United Colonies، قوی‌ترین فرقه بازی از نظر سیاسی و نظامی به حساب می‌آید. همچنین در این شهر شهروندانی از سایر قبیله‌ها و عقاید مختلف درکنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

دومین محیط نمایش داده شده، Neon نام دارد که در آن شاهد یک سطح هستیم که به شکل ماهی ساخته شده است. دراینجا نوعی داروی خاص توسعه داده می‌شود که از ماهی‌های این منطقه در ساخت آن استفاده می‌شود. نکته قابل توجه این است که داروی مد نظر در خارج از این محیط و در هرکجای کهکشان بازی، غیرقانونی است. 

آخرین محیط نمایش‌های Starfield هم به Akila اختصاص دارد که پایتخت Freestar Collective به حساب می‌آید. اطراف محیط ذکر شده، محیط‌های متفاوتی قرار دارد که بازیکنان در آن‌ها می‌توانند با حیوان‌های بیگانه روبه‌رو شوند. ازاین‌رو مردم تصمیم گرفته‌اند تا پشت دیوارهای شهر باقی‌مانده و به خارج از شهر سفر نکنند. 

در زیر می‌توانید سه ویدیو منتشر شده از بازی Starfield را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. Starfield در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۱ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۲) برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده