// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹

تریلر بخش چندنفره CrossfireX نقشه و حالت‌های بازی را نشان می‌دهد [گیمزکام 2021]

در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۱، تریلر جدیدی از بازی CrossfireX منتشر شد که جزئیات بیشتری را از بخش چندنفره بازی در دسترس قرار می‌دهد.

تابه‌امروز آن‌چنان اطلاعات زیادی از بخش چندنفره بازی CrossfireX در دسترس قرار نگرفته است. محصولی مشترک میان استودیوهای رمدی اینترتینمنت و اسمایل گیت که توسعه بخش چندنفره بازی برعهده اسمایل گیت، توسعه دهنده بازی Crossfire، و توسعه بخش داستانی بازی برعهده رمدی اینترتینمنت است.

این در حالی است که در رویداد گیمزکام ۲۰۲۱، تریلر جدیدی از حالت مولتی پلیر بازی کراس‌فایر ایکس منتشر و در جریان آن شاهد حالت‌ها و نقشه‌های بازی هستیم. اولین حالت کلاسیک نام داشته و برای کاربران قدیمی تدارک دیده شده و شباهت‌هایی به Counter Strike دارد. در ادامه حالت مدرن را مشاهده می‌کنیم که چیزی شبیه به Conquest است و آن را در بازی‌هایی نظیر Call of Duty و Battlefield دیده‌ایم.

نکته جالب تریلر به‌نماش درآمده، وجود حالت Spectre است. در این حالت گروهی از بازیکنان درقالب سربازهای اسلحه به‌دست، با گروهی دیگر از سربازان که تنها یک چاقو داشته و می‌توانند نامرئی شوند، مبارزه می‌کنند. دراین‌میان بد نیست به حضور کاراکتر بوگی‌من هم در بازی اشاره‌ای داشته باشیم که دارای یک داس به همراه اسلحه است. 

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بخش چندنفره بازی CrossfireX را در زومجی تماشا و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. این بازی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده