نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰

انتشار Little Nightmares 2: Enhanced Edition برای کنسول‌ های نسل نهم و پی سی

شرکت باندای نامکو، ناشر Little Nightmares اعلام کرد که نسخه بهبودیافته بازی Little Nightmares 2 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | سری اس و پی سی منتشر شده است.

اوایل سال میلادی بود که Tarsier Studios به‌همراه استودیوی باندای نامکو دنباله یکی از محبوب‌ترین آثار چند سال اخیر یعنی لیتل نایتمرز را روانه بازار کردند. حال افرادی که برای تجربه بهتر آن منتظر انتشار نسخه بهبودیافته بازی بوده‌اند، از هم‌اکنون می‌توانند دنیای تیره و تاریک و جذاب بازی Little Nightmares 2 را روی کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی زندگی کنند.

باندای نامکو، در مقام ناشر این اثر اعلام کرد افرادی که نسخه عادی Little Nightmares 2 را تهیه کرده‌اند، به‌صورت رایگان می‌توانند آن را به نسخه Little Nightmares 2: Enhanced Edition به‌روزرسانی کنند. براساس اطلاعات ارایه شده، نسخه بهبودیافته بازی از قابلیت‌هایی نظیر ری تریسینگ و صدای سه‌بعدی پشتبانی کرده و جزییات بصری بیشتری را به مخاطبان نمایش می‌دهد.

همانند بسیاری از بازی‌های نسل نهمی، بازی Little Nightmares 2: Enhanced Edition نیز درخصوص نحوه اجرا دو حالت را روبه‌روی گیمر قرار می‌دهد؛ حالت اول که Beauty Mode نام دارد بازی را با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه و حالت دوم یعنی Performance Mode آن را با رزولوشن 4K پویا و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌کند. در دامه شما را به تماشای تریلر روز عرضه بازی Little Nightmares 2: Enhanced Edition دعوت می‌کنم تا بیشتر با تغییرات و پیشرفت‌های اعمال شده آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

براساس گفته‌های تیم سازنده فروش بازی Little Nightmares 2 از مرز دو میلیون نسخه عبور کرده است. حال باید منتظر ماند و دید این به‌روزرسانی همچنان می‌تواند بازی را در مسیر موفقیت حفظ کند یا خیر؟ لطفا شما هم درصورت تجربه بازی نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده