نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۶

بروزرسانی جدید Watch Dogs Legion با اپراتور Assassin's Creed منتشر شد

آپدیت جدید Watch Dogs Legion ضمن اضافه کردن حالت‌های جدید به‌بخش تک‌نفره و آنلاین، اپراتور Assassin's Creed را هم به‌جهان واچ‌داگز می‌آورد.

واچ‌داگز لیجن با عرضه در سال ۲۰۲۰ و ارائه‌ی یک کمپین داستان‌محور باکیفیت، ساعاتی جذاب و مفرح را برای بازیکنانش ترتیب داد. تجربه‌ی مراحل بازی از روش‌هاش دلخواه آن هم با تمامی NPCهای موجود در نقشه‌ی لندن با مهارت‌های خاص و متنوعی که داشتند، تجربه‌ای خاص و گیرا را در مقابل بازیکن قرار می‌داد. تازه‌ترین اثر در سری بازی‌های واچ‌ داگز به‌لطف افزوده شدن محتویات داستان‌محور و آنلاین، حالا به‌یک اثر سرویس‌محور (لایو سرویس) تبدیل شده است.

اولین محتوای داستان‌محور و آنلاین بازی که بلادلاین نام داشت با برگرداندن ایدن پیرس به‌خط اصلی از قصه‌های واچ‌ داگز و ترتیب دادن یک روایت عالی از داستان ایدن، طرفداران پروپاقرص واچ‌ داگز را حسابی سرحال آورد. حالا و به‌لطف آپدیت جدید این بازی، نوبت به‌فرقه‌ی اساسین‌ها و طرفدارانش رسیده است. درجریان آخرین اخبار بازی و به‌لطف آپدیت جدید واچ‌ داگز لیجن، بازیکنان می‌توانند به‌اپراتور دارسی (Darcy) که یکی از اعضای فرقه‌ی اساسین‌های ساکن لندن است، دسترسی داشته باشند.

دارسی با دسترسی به‌هیدن بلید می‌تواند تمامی دشمنان را به‌سبک نسخه‌های قدیمی مجموعه‌ی Assassin's Creed (قبل از Origins) از پا دربیاورد. دارسی همچنین به یک اسلحه‌ی کمری دسترسی دارد که با استفاده از آن می‌تواند دشمنان را با گلوله‌های جنگی از بین ببرد یا با استفاده از گلوله‌های سمی، سربازان دشمن را به‌جان یکدیگر بیندازد! سایر مهارت‌های مخفی‌کاری مثل پوشیدن لباس نیروهای دشمن (به سبک اساسینز کرید یونیتی) و نامرئی شدن از دیگر ویژگی‌های دارسی است.

بازی واچ داگز لیجن اسسینز کرید یوبیسافت

دارسی یک سری مراحل داستانی و مراحل جانبی (مأموریت‌های Assassination) دارد. دسترسی به‌حالت داستانی دارسی کاملا رایگان است. دارندگان سیزن‌پس Watch Dogs Legion می‌توانند دارسی را به‌بخش آنلاین هم ببرند و رقابت‌های آنلاین را با او پیش ببرند و او را به‌بخش داستانی واچ‌داگز لیجن برده و به‌تیم دد سک اضافه کنند. کنار اضافه شدن اپراتور جدید، این آپدیت یک حالت تازه با نام Invasion Mode را به‌بازی می‌آورد. حالت «اینویژن» همیشه پای ثابت حالت‌های آنلاین در دنیای واچ‌داگز بوده است.

در این حالت یک بازیکن به‌دنیای یک گیمر دیگر نفوذ کرده و باید دیتای گیمر میزبان را از او سرقت کند. این سرقت اما چند دقیقه طول می‌کشد و طی این مدت، بازیکن میزبان باید دزد اطلاعات را پیدا کند. به‌لطف مکانیزم «بازیکن در نقش NPCها» تجربه‌ی این حالت آنلاین جذاب و چالش‌برانگیز می‌شود. حالت Extraction هم به‌بخش آنلاین اضافه شده که در آن باید دربرابر تیمی متشکل از سایر بازیکنان، نقاط مختلف از نقشه را تصاحب کرده و دیتای مدنظر را بدزدید.

این آپدیت اما درجه‌ی سختی Resistance Mode را هم به‌بازی اضافه می‌کند؛ ظاهرا تجربه‌ی بازی در این حالت به‌لطف هوش‌ مصنوعی بسیار مهاجم و کم شدن میزان سلامتی اپراتورها و سایر تغییرات گیم‌پلی، بسیار چالش‌برانگیز باشد. حالت Legion of the Dead نیز ازطریق این آپدیت به‌بخش آنلاین بازی (برای نسخه‌های کنسولی) راه پیدا کرده است. در این حالت، لندن از «زامبی‌ها» پرشده و باید در مقابل موج‌های مختلف از زامبی‌ها مقاومت کنید. این حالت پیش‌تر به‌صورت آزمایشی در دسترس دارندگان نسخه‌ی پی سی بود و حالا راهی نسخه‌ی کنسولی شده است.

اگر بازی Watch Dogs Legion را خریداری کرده‌اید، همین حالا می‌توانید آپدیت مورد بحث را دانلود کنید. در ادامه توجه شما را به‌تریلر معرفی ویژگی‌های این آپدیت جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده