نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۹

اعلام زمان عرضه بازی The Gunk برای کنسول های ایکس باکس

زمان عرضه بازی The Gunk محصول استودیو Image & Form برای کنسول‌‌های ایکس باکس و پی‌سی مشخص شده است.

بازی The Gunk جدیدترین ساخته‌ی استودیو Image & Form است، استودیویی که سابقه ساخت سری بازی‌های Steamworld را دارد. استودیو بازی‌سازی Image & Form البته بخشی از استودیو Thunderful محسوب می‌شود. بنابر جدیدترین اخبار، به‌تازگی مشخص شده است بازی The Gunk در ماه دسامبر (آذر-دی) برای کنسول‌های ایکس باکس و پی‌سی عرضه خواهد شد. خبر حاضر در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ به‌همراه تریلری جدید به‌دست رسید. البته تاریخ دقیق عرضه این بازی هنوز مشخص نشده است.

طبق اعلام استودیو Thunderful بازی The Gunk با موتور بازی‌سازی آنریل ۴ ساخته شده و روی ایکس باکس وان با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، سری اس و پی‌سی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K اجرا خواهد شد. بازیکن در این بازی شخصیتی به نام رانی را کنترل خواهد کرد. رانی به‌همراه همکار خود یعنی بکس به سیاره‌ای بیگانه پا می‌گذارند و به کشف ماده‌ای چسبناک مشغول می‌شود که محیط سیاره را تخریب می‌کند. گیم‌پلی بازی The Gunk بر اکتشاف و گشت‌و‌گذار متمرکز است. بازیکن در این بازی با زیست‌بوم‌های مختلفی مانند دره‌هایی سنگی، جنگل‌هایی انبوه، غارهای زیرزمینی و مورادی دیگر برخورد خواهد داشت.

بخشی از سازوکار گیم‌پلی بازی به این صورت است که رانی، شخصیت اصلی بازی The Gunk دستکش خود را به سمت ماده‌ی چسبناک مشهور می‌گیرد و با پاک کردن آن از آلودگی و نابودی محیط جلوگیری می‌کند. بازی The Gunk‌ سال گذشته رونمایی شد؛ می‌توان گفت استودیو Image & Form با معرفی و تولید این بازی به‌نوعی از جلوه‌های بصری مشهور سری Steamworld فاصله گرفته است. تریلر جدید بازی The Gunk را در زیر تماشا کنید. شما همچنین می‌توانید نظرات خود درباره تریلر بازی The Gunk را با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده