نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۶

انتشار بازی آشپزشو توسط سازندگان پسرخوانده

بازی آشپزشو، جدیدترین ساخته‌ی استودیو پاییزان به‌تازگی در کافه بازار عرضه شده است.

بازی موبایلی آشپزشو جدیدترین بازی استودیو پاییزان محسوب می‌شود، استودیویی که بازی‌های پسرخوانده و باغ نگار را تولید کرده است. بازیکن در این بازی در نقش یک آشپز قرار می‌گیرد که در یک مسابقه آشپزی درکنار آشپزی معروف قرار گرفته است و حالا باید با راهنمایی‌های وی در مسابقه برنده شود. سازندگان از جمله ویژگی‌های بازی آشپزشو به «انتخاب کاراکتر خانم و آقا، گرافیک با جزئیات، شخصی‌سازی محیط رستوران و ارتقای لوازم، تنوع در محیط و روان بودن گیم‌پلی» اشاره کرده‌اند.

آن‌ها همچنین اضافه می‌کنند «آشپزشو سعی کرده باتوجه‌به جزئیات مختلف در این سبک بتواند اثری متفاوت را به‌ دست مخاطب برساند.» بنابر اعلام سازندگان، داستان بازی آشپزشو به موازات گیم‌پلی آن پیش‌ می‌رود و این اتفاق به‌واسطه‌ی دیالوگ‌های موجود بین کاراکتر اصلی و شخصیتِ آشپز رخ می‌دهد. آن‌ها خاطر نشان می‌کنند این اتفاق «سبب می‌شود تا مراحل را با انگیزه بالاتری دنبال کنید.»  تیم هنری آشپزشو کوشیده با اضافه کردن «آرت استایل‌های پویا» و بخش شخصی‌سازی به بازی، روند آشپزشو را به‌گونه‌ای طراحی کنند که کاربر هرگز از تماشای بازی خسته نشود.

سازندگان همچنین اضافه می‌کنند که کاربر در طول بازی «متوجه تنوع و جزئیات در میان مشتری‌های رستوران و همین‌طور سایر المان‌ها» خواهد شد. استودیو پاییزان در نظر دارد با گذشت زمان به‌روزرسانی‌های مختلفی برای بازی آشپزشو منتشر کند تا این بازی رفته رفته به هدف نهایی تیم تولید برسد. بازی آشپزشو هم‌اکنون در کافه بازار قابل دانلود است. شما می‌توانید تریلر بازی آشپزشو را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده