// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Ghost of Tsushima Director's Cut

در جریان جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۳۰ مرداد ماه، بازی Ghost of Tsushima Director's Cut توانسته است صدرجدول را از آن خود کند.

در هفته گذشته جدول فروش هفتگی انگلستان بود که بازی Mario Kart 8 Deluxe توانست صدرجدول را از آن خود کند. این در حالی است که در هفته منتهی به ۳۰ مرداد ماه (۲۱ اوت) شاهد صدرنشینی بازی Ghost of Tsushima Director's Cut در هفته اول انتشار و همچنین درخشش سایر انحصاری‌های سونی هستیم.

در رتبه دوم، بازی Ratchet and Clank: Rift Apart قرار گرفته است و بازی Spider-Man: Miles Morales هم در جایگاه سوم قرار دارد. این در حالی است که Mario Kart 8 Deluxe و نسخه نینتندو سوییچ Minecraft به ترتیب در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

در نیمه دوم چارت انگلستان هم شاهد Grand Theft Auto V هستیم که رتبه ششم را کسب کرده و Olympic Games Tokyo 2020: The Official Video Game هم رتبه هفتم را از آن خود کرده است. در انتهای جدول هم بازی Animal Crossing: New Horizons در جایگاه هشتم و بازی‌های Assassin's Creed: Valhalla و FIFA 21 هم به‌ترتیب رتبه‌های نهم و دهم را از آن خود کرده‌اند.

دراین‌میان بد نیست به بازی Madden NFL 22 هم اشاره کنیم که در هفته اول انتشار خود، جایگاه ۱۹ را از آن خود کرده است. در ادامه می‌توانید ۱۰ بازی برتر هفته منتهی به ۳۰ مرداد ماه را در زومجی مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Ghost of Tsushima Director's Cutهفته اول انتشار
۲۱۰Ratchet and Clank: Rift Apart-
۳۱۲Spider-Man: Miles Moralesبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۴۱Mario Kart 8 Deluxe-
۵۳نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۶۲Grand Theft Auto V-
۷۴Olympic Games Tokyo 2020: The Official Video Game-
۸۵Animal Crossing: New Horizons-
۹۷Assassin's Creed: Valhalla-
۱۰۱۴FIFA 21بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده