// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۰

آشنایی با اپراتورها و نقشه های Rainbow Six Extraction در تریلر جدید

یوبیسافت به‌تازگی با انتشار تریلری به‌طور کامل محتویات بازی Rainbow Six Extraction را که شامل اپراتورها، نقشه‌ها و غیره می‌شود، به نمایش گذاشته است.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که چندین ماه گذشته اعلام شد که تاریخ انتشار بازی Rainbow Six Extraction تأخیر خورده است. طبق آخرین اخبار به نظر می‌رسد که این بازی اکنون قرار است کمی دیرتر از آنچه قبلاً تصور می‌کردیم، عرضه شود اما یوبیسافت بازاریابی این بازی شوتر کووآپ را همچنان ادامه خواهد داد. تریلر جدیدی به‌تازگی از این بازی منتشر شده است که نمایی کلی از گیم‌پلی بازی Rainbow Six Extraction را نشان می‌دهد و همچنین جزئیات مهمی که می‌توانید هنگام عرضه‌ی بازی منتظرش باشید را معرفی می‌کند.

بازی Rainbow Six Extraction قرار است با ۱۸ اپراتور قابل بازی که در بازی Rainbow Six Sege نیز آن‌ها را دیده‌ایم عرضه شود اما تغییراتی در این اپراتور‌ها ایجاد شده است که با سبک جدید در گیم پلی در اینجا متعادل می‌شود. این بازی همچنین شامل ۱۲ نقشه‌ی همیشه در حال تحول در مکان‌ها و محیط‌های مختلف بازی خواهد بود و همچنین ۱۳ مأموریت مختلف برای انجام وجود دارد. علاوه‌بر همه‌ی این موارد، بازی همچنین دارای ۲۵ ابزار منحصر‌به‌فرد، ۶۹ سلاح مختلف، ۱۳ گونه‌ی متنوع دشمنان و محتویاتی دیگر خواهد بود. شما می‌توانید توضیحات تمامی موارد را در ادامه مشاهده کنید.

Rainbow Six Extraction قرار است در ژانویه‌ی سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استادیا و پی سی منتشر شود و از قابلیت کراس پلی و سیو بین پلتفرمی پشتیبانی کند.

دانلود آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده